کد خبر : 2014194 | 25 فروردين 1403 ساعت 14:23 | 19.3K بازدید | 40 دیدگاه

نصرتی: تراکتور شعار لیورپول را لازم دارد

محمد نصرتی با انتشار یک پست اینستاگرامی در مورد استعفای خود توضیح داد.

نصرتی: تراکتور شعار لیورپول را لازم دارد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یکی از اتفاقات مهم لیگ برتر ایران مصاحبه محمد نصرتی در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام پیرامون شرایط سکوهای این استادیوم صحبت کرد و در حالی بغض گلویش را فشار می‌داد، از سمت خود استعفا کرد و در آخرین لحظات مصاحبه نیز احساساتی شد و کنترل خود را از دست داد.

او حالا با انتشار ویدیویی از یکی از هواداران تراکتور در اینستاگرام، نوشته است: خيلى راحت مي‌تونستم سكوت كنم و همه چيز رو به زمان واگذار كنم، (يك حركت عاقلانه) ولى از اونجايى كه عاشق تراكتور وعاشق اونايى كه طرفدار تراكتور هستن هستم. واقعاً توقع نداشتم كه اين صحنه‌هاى غم‌انگيز رو ببينم هر چند خيلى كم و به خاطر همين قلبم به درد اومد.

نصرتی ادامه داد: واقعاً هضمش برام سنگين بود. مي‌دونم كه تحت فشار شديد معيشتى هستين و با سختي‌هاى زياد خودتون رو به ورزشگاه مي‌رسونين، ولى چه كنم كه نتونستم با قلبم كنار بيام و اين تصميم رو گرفتم به اميد روزى كه شعارى همچون شعار تيم ليورپول داشته باشيم كه مي‌گه «هرگز تنها قدم نخواهى زد»، يك حركت دلى. ياشاسين تيراختور عاشيقلرى.

محمد نصرتی سابقه بازی و کاپیتانی در تیم تراکتور را دارد و همچنین در دو دوره مختلف به عنوان مربی در کنار ارطغرل ساغلام و پاکو خمس حضور داشته است.

دیدگاه‌ها