کد خبر : 2014210 | 25 فروردين 1403 ساعت 15:10 | 16.3K بازدید | 114 دیدگاه

ما متضرر شدیم، استقلال بیانیه می‌دهد؛

اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد

باشگاه آلومینیوم معتقد است مدافع استقلال باید در شروع مسابقه اخراج می‌شد.

اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی در شرایطی در یک رقابت پایاپای با نتیجه یک بر صفر مقابل استقلال شکست خوردند که حواشی داوری زیادی در این بازی اتفاق افتاد که مهم‌ترین آن در دقیقه 3 بازی در برخورد میلاد فخرالدینی با یونس اکبرپور رخ داد و رضا عادل، داور بازی از کارت زردش استفاده کرد.

باشگاه آلومینیوم که پس از این دیدار اعتراضی انجام نداده بود، پس از بیانیه باشگاه استقلال که البته مخاطب آنها پرسپولیس قرار داشت و مسائل داوری را مطرح کرده بود، نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

در مطلب کوتاهی که باشگاه آلومینیوم با انتشار سه صحنه بحث برانگیز داوری منتشر شده، عنوان شده: «مثل بازی رفت؛ ما متضرر شدیم، استقلال بیانیه داد!»

باشگاه آلومینیوم معتقد است بنابر نظر کارشناسان داوری، میلاد فخرالدینی باید در دقیقه 3 مسابقه اخراج می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

دومین صحنه مورد اشاره آلومینیوم، در دقیقه 4 و ضربه ایستگاهیِ منجر به همین خطا بوده که داور برخورد زبیر نیک‌نفس با امیر نوری، هافبک ایرالکو در محوطه جریمه استقلال را پنالتی تشخیص نداد و بازی را دنبال کرد.

همچنین آلومینیوم یک صحنه دیگر داوری که پیش از گل استقلال رخ داده را منتشر کرده و نوشته: «توپی که قبل از گل حریف، بازیکنانِ آلومینیوم از نزدیک دیدند و اعتقاد داشتند به داور برخورد کرده، اما بازی متوقف نشده و موقعیت استقلال را شکل داده است.»

دیدگاه‌ها