کد خبر : 2014271 | 26 فروردين 1403 ساعت 02:40 | 10.3K بازدید | 8 دیدگاه

گران‌ترین‌هایی که ۳۰ سال سن دارند

باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین

هری کین جلوتر از محمد صلاح و سون هیونگ مین ارزشمندترین بازیکن بالای ۳۰ سال فوتبال جهان محسوب می‌شود.

باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین

به گزارش ورزش سه، همیشه در ورزش فوتبال، سن ۳۰ سالگی ک بازه مهم برای بازیکنان به شمار می‌آید و اصطلاحا، بازیکنان در این سن به بلوغ تاکتیکی و فکری می‌رسند و با پختگی کافی خودشان را برای گذراندن پیک دوران فوتبالی آماده می‌کنند.
در شرایط کنونی اگر بخواهیم نگاهی به وضعیت گران‌ترین بازیکنان بالای ۳۰ سال داشته باشیم، باید به نام‌های متفاوتی اشاره کنیم. سایت ترانسفر مارکت که منبع ارزش گذاری بازیکنان به شمار می‌آید، اکنون این کار را انجام داده و لیستی از بازیکنان ارزشمند بالای ۳۰ سال تهیه کرده است.

هری کین ۱۱۰ میلیون یورو
مهاجم ۳۰ ساله و انگلیسی بایرن مونیخ، علی رغم اینکه همچنان با انتقالش از تاتنهام از لمس جام‌های فلزی بازمانده اما از نگاه این سایت آماری، در بهترین شرایط ممکن قرار دارد که البته گل‌های پرشمار او برای باوارایی‌ها عاملی است که او را به این سطح از کیفیت می‌رساند.

2001619

محمد صلاح ۶۵ میلیون یورو
اختلاف این دو نفر بسیار زیاد است و احتمالاً این مسیر در ادامه دوران حرفه‌ای کین و صلاح ادامه دار باشد. در واقع صلاح همچنان تکلیفش در لیورپول مشخص نیست و می‌خواهد در تابستان ۲۰۲۴ تصمیم‌گیری کند

.

کوین دیبروینه ۶۰ میلیون یورو
هافک بلژیکی منچستر سیتی در سن ۳۲ سالگی به ارزش ۶۰ میلیون یورو رسیده و این کهنه کار بلژیکی با مهاجم مصری لیورپول اختلاف ۵ میلیون یورویی دارد.

2010059

سون هیونگ مین ۵۰ میلیون یورو
برای پیدا کردن نفر بعدی باز هم باید در لیگ برتر انگلستان به دنبال یک اسم باشیم؛ اسمی که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نتوانست فروغ چندانی داشته باشد اما کاری کرده که هواداران تاتنهام اگرچه جدایی هری کین را پذیرفته‌اند اما خداحافظی با سون برای آنها بسیار سخت خواهد بود.

2005620

نیمار ۴۵ میلیون یورو
وینگر برزیلی الهلال عربستان که در این فصل او را اغلب در بیمارستان یا مراکز تفریحی دیده‌ایم، با ۴۵ میلیون یورو رتبه پنجم این لیست را به خود اختصاص داده تا لیگ عربستان در بین ۵ بازیکن ارزشمند بالای ۳۰ سال فوتبال جهان، یک نماینده داشته باشد.

1980408

دیدگاه‌ها