کد خبر : 2014376 | 26 فروردين 1403 ساعت 08:33 | 36.1K بازدید | 9 دیدگاه

رضایی برای بقای تیمش دعا می‌کند

دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است

دروازه‌بان مصدوم نساجی در دوران نقاهت خود امیدوار به بقای این تیم در لیگ برتر است.

دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی دروازه‌بان بدشانس لیگ برتر بیست و سوم محسوب می‌شود؛ او بعد از سپری کردن نیم فصل خانه نشینی در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر راهی نساجی مازندران بود و امیدوار بود دوران اوج خود را در نماینده قائمشهر تکرار کند.

رضایی اما خیلی زود با یک بدشانسی بزرگ مواجه شد و به دلیل مصدومیت ادامه مسابقات را از دست داد. دروازه‌بان سابق استقلال به دلیل مصدومیت که از ناحیه مینیسک تجربه کرده، در دو مسابقه گذشته نساجی غایب بود و حالا دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و امیدوار است از ابتدای فصل آینده لیگ برتر بتواند به مسابقات برگردد.

رضایی ۲۴ ساله اما در روزهای خانه نشینی و درمان مصدومیت دلش با نساجی است و این مسئله را در صفحه شخصی خود نشان می‌دهد. این دروازه بان در روزهایی که نساجی بازی دارد با تصویر این تیم برای هم تیمی‌های خود آرزوی موفقیت می‌کند و در بازی گذشته مقابل سپاهان هم این کار را تکرار کرده بود.

2010588

او عکس تیمی نساجی در بازی‌های گذشته که خودش هم در چارچوب ایستاده بود را روز سپاهان منتشر کرد و برای هم‌تیمی‌های خود آرزوی موفقیت کرد. این دروازه‌بان ۲۴ ساله نوشت: آرزوی موفقیت برای تیم اصیل نساجی.

نساجی در مصاف با سپاهان توانست یک امتیاز مهم را از میدان سخت نقش جهان به دست بیاورد و به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند. بی‌شک علیرضا رضایی هم با وجود مصدومیتی که دارد امیدوار به بقای تیمش است و در کنار قرمزپوشان شمالی حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها