کد خبر : 2014380 | 26 فروردين 1403 ساعت 08:55 | 4K بازدید | 11 دیدگاه

پورحمیدی اشتباه نمی‌کرد راحت‌تر گل می‌زدم

جواد محمدی: فکر نمی‌کردم چهار گل به تراکتور بزنیم

مهاجم ذوبی‌ها می‌گوید برای هر دقیقه بازی با تراکتور برنامه داشتند ولی فکر ۴ گل را نمی‌کردند. ‌

جواد محمدی: فکر نمی‌کردم چهار گل به تراکتور بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن یک برد فوق‌العاده مقابل تراکتور آورد و این تیم را چهار بر یک در تبریز در هم کوبید. محمدجواد محمدی زننده یکی از گل‌های سبزپوشان به خبرنگار ما گفت: بازی با تراکتور مقابل هوادران بی‌شمار و دوست داشتنی‌شان خیلی سخت بود اما هم قسم شده بودیم که به تمام بدشانسی‌هایمان در نیم فصل دوم غلبه کنیم و واقعیتش خودمان هم انتظار چهار گل را نداشتیم ولی مطمئن بودیم می‌توانیم این بازی را در بیاوریم. کادرفنی تمام کارهایی که از ما خواست را توانستیم انجام بدهیم و در نتیجه توانستیم برد خیلی خوبی به دست بیاوریم.

او در مورد گلی که روی اشتباه پورحمیدی به ثمر رساند عنوان کرد: به نظر من پورحمیدی اشتباهی نکرد و اگر درون دروازه می‌ایستاد کار من‌ راحت‌تر بود. پورحمیدی واقعا دروازه‌بان خوبی است و هر بازیکنی قطعا روز خوب و بد دارد.

2010595

این بازیکن در مورد شکست طلسم نبردن تیمش گفت: بعد از هفت بازی توانستیم ببریم اما شما به بازی‌های گذشته ما نگاه کنید می‌بینید که ما خیلی موقعیت ایجاد می‌کردیم اما متاسفانه بی‌دقتی و کم‌شانسی باعث می‌شد توپ‌هایمان به گل تبدیل نشود.

محمدی در مورد تشویق شدن توسط هوادران تراکتور و عصبانیت آن‌ها از تیمشان اینگونه نظر داد: هوادران تراکتور خیلی فوتبال فهم و با شعور هستند و واقعا لقب پرشور‌ها برازنده آن‌هاست و اینکه ما خیلی خوب و با تدابیر کادرفنی دقیقه به دقیقه بازی جلو می‌رفتیم و یک فوتبال خیلی خوب به نمایش گذاشتیم و برای همین هواداران تراکتور به تیم ما لطف داشتند و تشویقمان می‌کردند.

محمدی در آخر افزود: تراکتور تیم فوق‌العاده خوب و باکیفیتی است و قطعا نمی‌شود از این موضوع گذشت ولی ما از لحاظ فوتبالی خیلی سرحال‌تر از تراکتور بودیم و خیلی منسجم و با نظم بازی کردیم و مزد نظم تیمی خودمون را گرفتیم و باز‌هم می‌گویم ما سه بازی دیگر با تراکتور بازی داریم و امیدوارم مثل این‌ بازی، نمایش با کیفیتی نشان بدهیم تا هواداران از فوتبال لذت ببرند.

دیدگاه‌ها