کد خبر : 2014434 | 26 فروردين 1403 ساعت 13:42 | 24.8K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!

یک ارومیه‌ای از شهداب یزد خود را به تیم ملی والیبال رساند.

ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی با حضور تعدادی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر والیبال ایران در تهران شروع شده است و بازیکنان دعوت شده در تلاش برای اثبات خود به کادر فنی هستند.

یکی از این بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال ایران، رضا رضایی قطر پاسور ارومیه‌ای شهداب یزد است. رضا رضایی که در این فصل عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت و از امتیاز آورترین بازیکنان در لیگ برتر بود. در حالی که شهداب در پست او بازیکن خارجی خریده بود، توانست با درخشش خود رادوسلاو پاراپانوف را نیمکت‌نشین کند.

رضا رضایی با این عملکرد، جایزه خود را از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران گرفت و دیروز به اردوی تیم ملی والیبال ایران فراخوانده شد تا شانسش را این‌بار در تیم ملی امتحان کند. رضایی که یکی از غیرمنتظره‌ترین دعوتی‌ها به تیم ملی بوده، به دنبال اثبات خود به کادر فنی است و دور از انتظار نیست که بتواند به یکی از بازیکنان مورد علاقه موریسیو موتا پائز تبدیل شود. البته رضا رضایی کار فوق‌العاده سختی دارد زیرا در پست او که قطر پاسور است، بازیکنان آماده‌ای حضور دارند که اکثرا لژیونر هستند.

رضایی یکی از جدیدترین بازیکنان تیم ملی والیبال از استان آذربایجان غربی است، استانی که بیشترین والیبالیست‌ها را در سال‌های اخیر به تیم ملی معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها