کد خبر : 2014490 | 26 فروردين 1403 ساعت 18:11 | 20.9K بازدید | 6 دیدگاه

فاینورد 3 امتیاز مهم گرفت؛

سد محکم مقابل توپ‌های جهانبخش

فاینورد در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل سیتارد به برتری رسید.

سد محکم مقابل توپ‌های جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته سی‌اُم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب نمی‌دید و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 16 امروز (به وقت ایران) در استادیوم اختصاصی باشگاه فورتونا سیتارد مقابل این تیم رده دهمی قرار گرفت.

دیوید هانکو در دقیقه 18 دروازه فورتونا سیتارد را باز کرد و فاینورد را پیش انداخت که برتری یاران جهانبخش تا پایان مسابقه حفظ شد و تیم فاینورد توانست سه امتیاز حساس خانگی را به دست بیاورد.

تیم فوتبال فاینورد در دیدار امروز مقابل فورتونا سیتارد موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد تا 72 امتیازی شود و رتبه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند را حفظ کند و از سوی دیگر در یک قدمی کسب سهمیه مستقیم برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی فاینورد که پیش از این در 11 مسابقه لیگ اردیویسه هلند به میدان رفته و یک پاس گل داده بود، در دیدار امروز مقابل فورتونا ستارد در دقیقه 83 به زمین آمد تا انرژی تازه‌ای به خط حمله تیمش بدهد.

وینگر ایرانی فاینورد در دقایق 90 و 5+90 دو ارسال خطرناک و تماشایی به محوطه جریمه فورتونا سیتارد انجام داد که مدافعان حریف هر توپ را دفع کردند.

دیدگاه‌ها