کد خبر : 2014616 | 28 فروردين 1403 ساعت 02:30 | 16.3K بازدید | 5 دیدگاه

هدف جدید ناواس: 500تایی شدن در لالیگا!

خسوس ناواس می‌تواند تا پایان فصل 2023/24 به رکورد 500 بازی در لالیگا برسد و برای کسب این عنوان در سن 38 سالگی اشتیاق زیادی دارد.

هدف جدید ناواس: 500تایی شدن در لالیگا!

به گزارش "ورزش سه"، خسوس ناواس مدافع کنار باتجربه سویا این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می‎‌کند. بازیکن سابق منچسترسیتی که حالا 38 ساله شده، از لحاظ آماری به رکوردهای قابل توجهی نزدیک شده است. 

او در این فصل چندان از نظر بدنی ثبات لازم را نداشت اما در مجموع با حضور کیکه سانچز فلورس در سویا، زمان بازی کردن او برای این تیم بیشتر شد و با حضور در تقابل با لاس پالماس به عدد 495 بازی در لالیگا رسید و فاصله‌ای تا ورود به باشگاه 500 تایی‌های لیگ اسپانیا ندارد. در حال حاضر 12 بازیکن در این باشگاه حضور دارند که تنها دو بازیکن همچنان مشغول بازی کردن هستند؛ رائول گارسیا با 602 بازی و همچنین هم‌تیمی و یکی از دوستان نزدیک خسوس ناواس، یعنی سرخیو راموس با انجام 529 بازی در لالیگا از 500‌تایی‌های این لیگ به حساب می‌آید.

ناواس پس از دورانی که به عنوان ملی پوش اسپانیا پشت سر گذاشت و با این تیم قهرمان جام جهانی و یورو شد، یک ماجراجویی جدید را آغاز کرد ولی خیلی زود ترجیح داد دوباره به اسپانیا برگردد. اکنون هم به سویا کمک کرده تا از روزهای سخت آغاز فصل کاملا فاصله بگیرد و در این بین ناواس با حضور در 5 بازی از 8 بازی باقی‌مانده این فصل می‌تواند به این آمار برسد.

در رده‌بندی فوتبالیست‌هایی که بیشترین بازی را در لالیگا دارند، آندونی زوبی‌زارتا و خواکین سانچز، هر دو با ۶۲۲ مسابقه، در صدر قرار دارند و ناواس به‌عنوان یک بازیکن 38 ساله پیش‌تر گفته بود می‌خواهد پیش از 40 سالگی از فوتبال خداحافظی کند، امیدی برای رسیدن به این عنوان ندارد.

دیدگاه‌ها