کد خبر : 2014817 | 28 فروردين 1403 ساعت 11:41 | 46.7K بازدید | 21 دیدگاه

رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!

مدیران بارسلونا پیشنهاد 60 میلیون یورویی یک باشگاه لیگ برتری برای جذب رافینیا، ستاره برزیلی، را رد کردند.

رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و مصدومیت‌های متوالی باعث شد که شرایط برای او در این باشگاه بسیار سخت شود و بارها صحبت از فروشش در پایان فصل به میان بیاید. 

این بازیکن در طول چند هفته اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و ستاره تیمش در بازی رفت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎‌های لیگ قهرمانان بود که توانست دو گل از سه گلی که شاگردان ژاوی در این دیدار وارد دروازه حریف کردند را به ثمر برساند. 

2009529

با این حال، تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش او در پایان فصل جاری همچنان پابرجا است. خصوصا که بارسا به صورت جدی با مشکل فرپلی مالی روبرو است و چاره‌ای جز این که چند بازیکن بزرگ و مطرحش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند ندارد. 

روزنامه اسپورت خبر داده است که یک باشگاه لیگ برتری در چند روز اخیر تماس‌هایی با بارسا داشته و پیشنهادی 60 میلیون یورویی را برای جذب رافینیا ارائه کرده که با مخالفت این باشگاه روبرو شده است. آنها حداقل 80 میلیون یورو برای فروش او در نظر دارند و با مبلغی پایین‌تر موافقت نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها