کد خبر : 2014916 | 28 فروردين 1403 ساعت 16:23 | 9.3K بازدید | 6 دیدگاه

حساس و نفسگیر در نقش جهان

حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی

دربی معوقه سپاهان و ذوب آهن از هفته هفدهم لیگ برتر فردا به میزبانی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی

به گزارش ورزش سه، این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم اصفهانی شرایط متفاوتی را در هفته گذشته تجربه کرده اند، استعفای محمد ربیعی پس از دیدار ذوب آهن و شمس آذر مخالفت هیئت مدیره ذوب آهن را در پی داشت و شوک وارد شده به این تیم آثار خود را در تبریز نمایان کرد و ذوب آهن موفق شد با چهار گل تراکتور میزبان را شکست دهد و سنگین‌ترین باخت خانگی تراکتور در این فصل را به این تیم تحمیل کند.

استعفای محمد ربیعی پس از دیدار با شمس آذر با واکنش بازیکنان ذوب آهن همراه بود و محمد قریشی، کمال کامیابی‌نیا، محسن فروزان و شایان مصلح در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر از سرمربی ذوب آهن دفاع کردند و خواستار ادامه همکاری ربیعی با ذوب آهن شدند و پس از آن نیز مرتضی موسوی زنوز، رئیس هیئت مدیره و نیما نکیسا مدیرعامل این باشگاه نیز با اعلام مخالفت با استعفای ربیعی از سرمربی ذوب آهن حمایت کردند.

2011459

امروز نیز در آخرین جلسه تمرین ذوب آهن پیش از دیدار با سپاهان، نیما نکیسا در تمرینات این تیم حضور داشت و دقایقی را با بازیکنان این تیم صحبت کرد.

ذوب آهن این فصل با ربیعی نتایج متفاوتی نسبت به چند فصل گذشته گرفته و برد هفته گذشته آن‌ها برابر تراکتور نیز اعتماد به نفس شاگردان ربیعی را افزایش داده است، نیما نکیسا نیز به خوبی این شرایط را درک می‌کند و با حضور در محل تمرین تیم فوتبال ذوب آهن به نوعی قصد بالا بردن روحیه این تیم پیش از دیدار حساس با سپاهان را دارد.

از سوی دیگر سپاهان نیز این روز‌ها حال و روز خوبی ندارد و ذوب آهن امیدوار است با شکست همشهری خود شرایط بهتری در جدول رده بندی لیگ برتر داشته باشد.

دیدگاه‌ها