کد خبر : 2015032 | 29 فروردين 1403 ساعت 07:30 | 6.4K بازدید | 15 دیدگاه

ستاره‌های سپاهان امروز زیر ذره‌بین جدی هواداران

اگرچه سپاهان با حواشی و اتفاقات بیرونی زیادی در طول فصل همراه بوده، اما نمایش ستاره‌های این تیم موضوع دیگری است.

ستاره‌های سپاهان امروز زیر ذره‌بین جدی هواداران

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از فرم ترسناکی که در هفته‌های قبل داشت خارج شد و اگرچه در این بین چند پیروزی برابر شمس آذر، فولاد خوزستان و گل‌گهر هم به دست آمده، اما شکست‌های این تیم غیرقابل باور بوده‌اند و در این بین به هیچ وجه نمی‌توان نقش و نمایش ستاره‌های این تیم را نادیده گرفت.
بازیکنان سپاهان در بیشتر اوقات سال 1402 نمایش درخشانی ارائه کرده‌اند و در شروع سال نیز در تبریز و در حضور پرشور هواداران تراکتور، نمایش جانانه‌ای ارائه کردند، اما در مصاف با صنعت نفت و نساجی مازندران انگیزه لازم در نمایش آنها دیده نشد و این آخرین چیزی است که سپاهان به آن نیاز دارد.
این موضوع درحالی درباره ستاره‌های سپاهان مطرح می‌شود که آنها از بهترین امکانات در فوتبال ایران بهره‌مند هستند و بالاترین قراردادها را بدون اینکه دغدغه دریافت آن را مانند همتایانشان در پرسپولیس و استقلال داشته باشند، به امضا رسانده‌اند و نمی‌توان نام آنها در رقم خوردن شرایط این روزهای سپاهان قلم گرفت. در واقع با وجود حواشی پر شمار و خسته کننده که انگیزه و شور و شوق فوتبال را از بین می‌برد و همینطور نقص‌های فنی تیم، بخشی از عدم نتیجه‌گیری سپاهان به نام آنها سپرده می‌شود.

2011699
2011700
2011701
2011702

در این شرایط سپاهان تا ساعاتی دیگر به مصاف ذوب‌آهن می‌رود؛ دیداری که با توجه به تغییر شرایط در اردوی سپاهان و اضافه شدن میگل تکسیرا و جلال امیدیان پیروزی در آن می‌تواند سپاهان را به ادامه لیگ امیدوار کند و در جام حذفی هم از آنها یک مدعی بسازد. 
در این بین مهم است که ستاره‌های سپاهان در دربی اصفهان با تمام انگیزه در زمین مسابقه ظاهر شوند و خاطره هفته‌های ابتدایی فصل را برای هواداران اصفهانی زنده کنند، چرا که این هفته‌ها عملکرد آنها با دقت و جزئیات بیشتری از سوی هواداران تیم محبوب‌شان و سایر اهالی فوتبال در ایران زیر ذره بین قرار دارد.

دیدگاه‌ها