کد خبر : 2015055 | 29 فروردين 1403 ساعت 10:56 | 36.8K بازدید | 26 دیدگاه

الخلیفی:

بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، از پیروزی تیمش برابر بارسلونا بسیار خوشحال و راضی است.

بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر هواداران این تیم به میدان رفت و توانست با نتیجه پر گل 1-4 مقابل این تیم به پیروزی برسد. 

پیروزی بارسا در بازی رفت در پاریس باعث شده بود که بیشتر فوتبال‌دوستان در انتظار تکرار این نتیجه در خانه و صعود شاگردان ژاوی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت تا لوئیس انریکه یک بازگشت به بازی دیگر را در شهر بارسلونا و در این دیدار جنجالی تجربه کرده باشد. 

2011753

الخلیفی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من به کاری که برای پی اس جی انجام دایدم و این که چطور خودمان را به عنوان نماینده فرانسه در زمین نشان دادیم افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین و محبوب‌ترین شب‎‌های من به عنوان مدیر پی اس جی بود. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه در کنار هم این کار را انجام دادیم.»

پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود که موفق شد اتلتیکو مادرید را از سر راه بردارد تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به دیدار فینال مشخص شود. 

دیدگاه‌ها