کد خبر : 2015089 | 29 فروردين 1403 ساعت 13:25 | 22.7K بازدید | 7 دیدگاه

هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!

شهرداری لورکوزن قصد دارد خیابان یا میدانی را به صورت رسمی به نام ژابی آلونسو تغییر دهد.

هدیه ویژه به ژابی: میدان لورکوزن به نام آلونسو!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن این فصل تحت هدایت ژابی و با بهترین عملکرد ممکن توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را از آن خود کند و پس از بیش از یک دهه به سلطه بایرن مونیخ بر این مسابقات پایان دهد و جام را با خود به خانه ببرد. 

این اتفاق بسیار مهم و بزرگی برای هواداران این تیم و مسئولان این شهر بود و باعث شد که هواداران لورکوزن اسم یکی از خیابان‌های منتهی به این ورزشگاه را به خیابان ژابی آلونسو تغییر دهند و حالا شهرداری لورکوزن هم در پی اقدامی مشابه و رسمی برای جاودانه شدن نام این مربی است. 

قرار است میدانی در این شهر به نام او شود و مراسم افتتاحیه در تاریخ 14 می برگزار خواهد شد. این میدان که بازدیدکنندگان گاهی می‌توانند از آن به عنوان زمین فوتبال استفاده کنند، قرار است به رنگ مشکلی و قرمز باشد و زمین هم با پرچم بزرگ لورکوزن پوشانده خواهد شد. همچنین بنری سه در چهار متر از تصویر ژابی در حالی که تاجی طلایی بر سر دارد در آنجا نصب خواهد شد. 

2010771

این یکی از اقداماتی است که برای تقدیر از عملکرد درخشان این مربی جوان اسپانیایی انجام خواهد شد. شهرداری لورکوزن همچنین اعلام کرده است که قصد دارد شهروندی افتخاری را به ژابی اهدا کند.

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: «برای ابراز افتخار و سپاسگزاری پس از کسب عنوان قهرمانی و تقدیر از شایستگی‌های خاص آنها، شهر لورکوزن مایل است شهروندی افتخاری‌اش را به آقای ورنر ونینک به عنوان مدیر کمیته سهامداران باشگاه بایرلورکوزن، آقای فرناندو کارو ده پردا به عنوان مدیر این باشگاه، آقای سیمون رولفس به عنوان مدیر ورزشی و ژابی آلونسو به عنوان استاد و مربی اهدا کند.»

دیدگاه‌ها