کد خبر : 2015223 | 29 فروردين 1403 ساعت 21:53 | 5.3K بازدید | 5 دیدگاه

کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم

رافائل لیائو، مهاجم میلان، اعتقاد دارد که تیمش برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار می‌گیرد تا نتیجه شکست 1-0 هفته گذشته را جبران کند.

کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو اعلام کرد که میلان باید هفته گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر رم به تساوی می‌رسید، اما تاکید کرده که هدف او و هم‌بازیانش در بازی برگشت صعود به نیمه نهایی لیگ اروپاست.

مهاجم میلان در مصاحبه با دوربین این باشگاه اعلام کرد که هدف او و هم‌بازیانش شکست رم و صعود به نیمه نهایی لیگ اروپاست.

لیائو گفت: "ما برای این بازی آماده هستیم، این یکی از بزرگترین بازی‌های این فصل ماست. فکر می‌کنم هم‌تیمی‌هایم از اهمیت این بازی آگاه هستند.

شخصا، می‌خواهم در این بازی حضور داشته باشم. الان اعتماد به نفس زیادی داریم اما البته به رم هم احترام می‌گذاریم، چون آن‌ها تیم بزرگی هستند و بازیکنان بزرگی هم دارند، اما ما با قدرت کامل به آنجا می‌رویم تا تلاش کنیم و برنده شویم."

2012048

میلان پنج‌شنبه گذشته با گل جانلوکا مانچینی بازی دور رفت را با شکست یک بر صفر پست سر گذاشت. لیائو هنوز از نتیجه نهایی بازی رفت ناراحت است، اما تاکید می‌کند که تیمش به دنبال جبران نتیجه بازی رفت است.

لیائو در پایان این مصاحبه کوتاه گفت: "ما می‌توانستیم به گل تساوی برسیم اما موفق نشدیم. برای پیروزی در بازی برگشت به رم می‌رویم."

دیدگاه‌ها