کد خبر : 2015342 | 30 فروردين 1403 ساعت 12:37 | 39.5K بازدید | 34 دیدگاه

تنش پس از حذف: امباپه نیامده با بارسا دعوا کرد

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، پس از پیروزی این تیم برابر بارسلونا در تونل منتهی به رختکن با بازیکنان حریف درگیر شد.

تنش پس از حذف: امباپه نیامده با بارسا دعوا کرد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه‌شنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد.

هرچند شاگردان انریکه در بازی رفت در خانه شکست خورده بودند اما این پیروزی به این معنا بود که آنها توانستند با حذف تیم ژاوی راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و حالا در این مرحله باید برابر دورتموند به میدان بروند.

2011795

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که اتفاقات این بازی در زمین به پایان نرسید. امباپه که از پیروزی و صعود تیمش به مرحله بعدی و گلزنی در این دیدار بسیار خوشحال بود و شادی پس از گلش بسیار جنجالی شده بود در مرکز تنشی که در راهروی منتهی به رختکن رخ داد هم حضور داشت.

گفته شده است که رفتارهای امباپه پس از سوت پایان بازی باعث ناراحتی بعضی از بازیکنان بارسلونا شده و آنها سعی کردند که برخوردی با او داشته باشند. درگیری بالا گرفت و در نهایت افراد زیادی از جمله بازیکنان اعضای کادر فنی هر دو باشگاه و نیروهای امنیتی برای آرام کردن اوضاع دخالت کردند و در نهایت این درگیری بدون اتفاق خاصی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها