کد خبر : 2015533 | 31 فروردين 1403 ساعت 00:10 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

ملی‌پوشان در ۵۰ متر به فینال نرسیدند

تیراندازان ایران در ماده تفنگ سه‌وضعیت مردان و زنان نتوانستند به فینال صعود کنند و شانس کسب سهمیه المپیک در این ماده هم از دست رفت‌.

ملی‌پوشان در ۵۰ متر به فینال نرسیدند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا،در هفتمین روز از مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت مردان و زنان در خط آتش ایستادند.

در پایان مرحله مقدماتی سه وضعیت مردان امیرمحمد نکونام با ۵۸۸.۲۲ امتیاز در رده نوزدهم و پوریا نوروزیان با ۵۸۷.۳۲ امتیاز در رده بیست و سوم ایستادند و از راهیابی به فینال و کسب سهمیه المپیک بازماندند.

همچنین در بخش زنان فاطمه امینی با ۵۸۳.۲۹ امتیاز در رده سی و ششم، نجمه خدمتی با ۵۸۲.۲۷ امتیاز در رده سی و نهم و الهه احمدی با ۵۸۰.۲۴ امتیاز در رده چهل و ششم ایستادند و از صعود به فینال باز ماندند.

مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک که آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس در رشته تیراندازی بود از ۲۴ تا ۳۱ فروردین در برزیل در حال انجام است و در هر ماده دو سهمیه توزیع شد. 

ایران در این مسابقات ۱۵ نماینده داشت که آنها در هیچ ماده‌ای موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند. 

تیراندازی ایران ۴ سهمیه در المپیک پاریس دارد. شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ، هانیه رستمیان در تپانچه و محمد بیرانوند در تراپ نمایندگان تیراندازی ایران در المپیک پاریس خواهند بود. 

دیدگاه‌ها