کد خبر : 2015695 | 31 فروردين 1403 ساعت 20:32 | 34.9K بازدید | 41 دیدگاه

آنها تیم خوب و یکدستی هستند

مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود

شهاب زندی گفت که فکر نمی‌کند منظور نکونام از شادی پایان بازی، تیم شمس آذر بوده باشد.

مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زندی مدیرعامل شمس آذر پس از شکست سه بر دو تیمش برابر استقلال گفت: امروز روز خوب ما نبود و فکر می‌کنم در طول فصل تنها طی یک یا دو بازی آن کیفیت فنی لازم را نداشتیم که امروز یکی از آن روزها بود. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم، مبارک خودشان و هوادارانشان باشد. بجز ۱۰ دقیقه پایانی روز ما نبود و خوب بازی نکردیم.

ویدئو: 330453

وی در خصوص اینکه آیا برای فصل بعد با سعید دقیقی صحبتی انجام شده است یا نه، گفت: قطعاً برای تیممان برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم. ولی بُعدهای مختلفی دارد. منتظریم که پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اینجا خانه دقیقی است و اکثر بازیکنان ما قرارداد دو ساله دارند. چه ما باشیم و چه نباشیم، مطمئنا شمس آذر فصل بعد نیز یک تیم خوب را روانه مسابقات می‌کند.

زندی در مورد اینکه جواد نکونام در پایان بازی مشت‌هایش را به چه کسی نشان داده است، گفت: راستش من متوجه نشدم. بالاخره تیمش برده است و بعید می‌دانم منظور خاصی با کسی داشته باشد. حتما خطاب به دوست یا رفیقی این حرکت را انجام داده است، چون خدا را شکر ما با هیچ‌کدام از تیم‌ها مشکلی نداریم.

او در پایان گفت: این پیروزی مبارکشان باشد و واقعا تیم خوبی دارند. برخلاف اینکه می‌گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند، به نظر من آنها تیم منسجم و یکدستی هستند که همیشه تیم‌های یک دست قهرمان می‌شوند.

دیدگاه‌ها