کد خبر : 2015727 | 31 فروردين 1403 ساعت 21:56 | 31.7K بازدید | 22 دیدگاه

گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم

مجتبی فخریان می‌گوید که جو استادیوم آزادی برای بازیکنان جوان شمس آذر سنگین بوده است.

گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی فخریان گلزن جوان شمس آذر پس از پایان بازی با استقلال گفت: وقتی که سه گل دریافت کردیم، بازی برایمان خیلی سخت شد. خوب توانستیم به بازی برگردیم. خدا را شکر که توانستم گلزنی کنم و گلم را نیز به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم.

ویدئو: 330469

او در مورد اینکه چند سال سن دارد، گفت: من ۲۰ ساله هستم و خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام تاکنون دو بار در لیگ برتر گلزنی کنم.

وی درخصوص اینکه جو بازی را چگونه دیده و فراز امامعلی اعتقاد داشته جو استادیوم برای برخی از بازیکنان شمس آذر سنگین بوده است، پاسخ داد: این حرف درست است. برای جوانانی مثل من که چنین جوی را ندیده‌ایم، خیلی سخت بوده است.

فخریان درباره اینکه ادامه فصل را با شمس آذر چگونه می‌بیند، گفت: ما کادر فنی خیلی خوب و کادر مدیریتی عالی داریم. از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من نیز توانستم پاسخ اعتمادشان را بدهم.

بازیکن شمس آذر درباره اینکه با گلزنی برابر استقلال امشب را نمی‌تواند بخوابد، گفت: بله واقعا همینطور است. زمانی که توپ را گرفتم چرخیدم و روی پای چپم آوردم، سپس با یک شوت توانستم دروازه را باز کنم.

فخریان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است مقابل پرسپولیس و سپاهان نیز درخششش را تکرار کند، توضیح داد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد، زمان همه چیز را مشخص می‌کند. هرچه که خدا بخواهد رخ میدهد.

دیدگاه‌ها