کد خبر : 2015771 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 06:31 | 6.3K بازدید | 18 دیدگاه

طلسم نساجی در هفته ۲۴ بلاخره شکسته شد

در طول فصل کادر فنی نساجی مازندران که تغییرات زیادی را هم تجربه کرده به یک موضوع تکراری اعتراض داشتند.

طلسم نساجی در هفته ۲۴ بلاخره شکسته شد

به گزارش ورزش‌ سه، تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد در چهارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در خانه به یک پیروزی ارزشمند و سرنوشت ساز دست پیدا کند و و با پنالتی بازیکن خارجی خود ۳ امتیاز دیدار برابر تراکتور را در ورزشگاه وطنی قائمشهر از آن خود کرد.
اتفاق ویژه این مسابقه اعلام پنالتی به سود قرمز پوشان نساجی بود که برای اولین مرتبه در طول فصل رخ داد و آنها موفق شدند با همین پنالتی ۳ امتیاز بازی را از آن خودشان کنند.

2012918
پورحمیدی در دقیقه ۶۵ و در زمان دفع توپ روی ارسال هوشمند، با مُشت به صورت محمد عباس زاده زد تا علی صفایی، داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان بدهد و برای نساجی پنالتی بگیرد. این پنالتی با وجود اینکه پورحمیدی جهت توپ را تشخیص داده بود با ضربه دقیقه منصور باقری به تور دروازه رسید.

قرمز پوشان مازندرانی فصل را با مهدی رحمتی به عنوان سرمربی آغاز کردند و پس از نتایج ضعیف این مربی، آلکاراس اسپانیایی جانشین او شد و وقتی تغییری در نتایج این تیم حاصل نشد درنهایت حدادیان مالک باشگاه بار دیگر تصمیم به استفاده از ساکت الهامی در راس کادر مربیگری تیمش گرفته است.  

این پنالتی در مصاف با تراکتور در حالی تغییر ملموسی در وضعیت نساجی در جدول رده‌بندی ایجاد کرد که بارها مربیان این تیم به عدم اعلام پنالتی در طول فصل اعتراض داشتند و حالا در فاصله ۶ هفته مانده به پایان مسابقات این طلسم برای آنها شکسته و با امیدواری بیشتر به ادامه مسابقات و جنگ برای ماندن در لیگ برتر نگاه می‌کند.

دیدگاه‌ها