کد خبر : 2015782 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 01:25 | 9K بازدید | 11 دیدگاه

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

ماسیمیلیانو آلگری می‌گوید عملکرد نیمه اول آنها به حدی ضعیف بوده است که او به تعویض کردن خودش هم فکر کرده است.

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در دیداری دشوار مقابل کالیاری به تساوی ۲-۲ رسید. آنها در نیمه اول با دو گل عقب افتادند اما در نیمه دوم توانستند به بازی برگردند و با یک امتیاز به تورین برگردند. آلگری در نشست خبری پس از بازی، در مورد عملکرد شاگردانش صحبت کرد.

مشکل تیم؟ 
ساده است. ما هفت ضد حمله به تیم حریف دادیم. تلاش کردیم تیکی تاکا بازی کنیم ولی پاس‌ها را به کسی می‌دادیم که یک متر از ما دورتر است. در مقابل تیمی مانند کالیاری آن هم در زمینی که توپ به سختی روی زمین حرکت می‌کند نباید تیکی تاکا بازی کنید، باید روی ارسال‌های هوایی موقعیت بسازید.

یک بار دیگر در نیمه اول عقب افتادید، مشکل از ذهنیت تیم است؟
ما به بازی برگشتیم اما واضح است که مشکلاتی داریم. اگر به اندازه حریفان ندویم، به ندرت می‌توانیم با کیفیت فنی بازی را ببریم. عملکرد نیمه اول دیگر نباید تکرار شود. به‌نظرم مشکل ما بیشتر فنی است، تا ذهنی.

2012938

تعویض آلکاراز پس از نیمه اول؟
با توجه به عملکرد نیمه اول، من باید همه را تغییر می‌دادم. حتی به تعویض خودم هم فکر کردم! چند اشتباه فنی باورنکردنی دیدم. حیف شد که سه امتیاز را نگرفتیم. امیدوارم این بازی یک تجربه خوب یادگیری برای بازیکنان باشد.

بازی بعدی برابر لاتزیو در نیمه‌نهایی جام حذفی؟
ما باید به فینال برسیم، همین. ما مقابل یک تیم خوب مانند لاتزیو قرار داریم و اگر در نیمه اول به همان صورتی که امشب در نیمه اول کار کردیم، بازی کنیم، دچار مشکل جدی خواهیم شد. سعی خواهیم کرد که عملکرد متفاوتی ارائه دهیم.

دیدگاه‌ها