کد خبر : 2015897 | 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:28 | 11.9K بازدید | 14 دیدگاه

بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت (ویدیو)

محمد نادری فرصت بسیار خوبی برای گلزنی مقابل نساجی داشت.

بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری برابر تیم سابق خود انگیزه بسیار زیادی داشت تا به خصوص در بخش تهاجمی وظایف خود را انجام دهد. او در این بازی که با شکست تراکتور همراه بود، عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کرد اما در یک صحنه اتفاقی کلیدی برای او رخ داد.

در دقایق پایانی بازی با نساجی، نادری که توپ را در اختیار ریکاردو آلوز دید، با شناخت از این بازیکن به سرعت خود را به محوطه جریمه رساند و توپ ارسالی توسط او را با یک ضربه سر همراه کرد.

نادری که در این صحنه فرصت خوبی برای گلزنی داشت، تصور می‌کرد که این ضربه سر او وارد دروازه خواهد شد اما با بدشانسی توپ به جلوی سر این بازیکن برخورد کرد و قوس موردنظر را نگرفت تا گلر نساجی توپ را بگیرد.

ویدئو: 330491

مدافع چپ تراکتور که از شکست تیمش به شدت ناراحت بود، بعد از این فرصت سوزی هم روی زمین افتاد و حسرت موقعیت از دست رفته خود را می‌خورد.

او همچنین یک شوت به دروازه داشت که راهی به دروازه نیافت اما در آخرین دقایق بازی روی پاس رحمان جعفری و با نفوذی خوب وارد محوطه جریمه شد اما این توپ او هم گل نشد.

در این بازی اغلب حملات تراکتور از سمت چپ شکل گرفت و نادری هم جزو معدود بازیکنان خوب تراکتور بود اما تلاش او هم در نهایت به ثمر نرسید.

دیدگاه‌ها