کد خبر : 2016079 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 13:30 | 26K بازدید | 19 دیدگاه

فقط بالده و گاوی نیستند

فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب

بارسلونا در شرایط روحی خوبی نیست اما ژاوی می‌تواند روی اکثریت نفراتش برای بازی حیاتی امشب حساب کند.

فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا غمگین و افسرده از شکست برابر پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان، به بازی سرنوشت‌ساز امشب برابر رئال رسیده است. بارسا هشت امتیاز با رئال اختلاف امتیاز دارد و باید برنده شود تا به فاصله 6 هفته تا پایان لیگ، همچنان امیدوار به قهرمانی باشد.

2013329

ژاوی امروز فهرست بازیکنانش را برای ال‌کلاسیکو اعلام کرد و در آن همه نفرات اصلی تیم به غیر از گاوی و الکس بالده دیده می‌شوند. گاوی و بالده فصل را از دست داده‌اند و شانسی برای بازی امشب نداشتند.

1947286

در فهرست بارسا نام بازیکنان جوانی چون دیگو کوچرن و هکتور فورت نیز دیده می‌شود و انتظار می‌رود لامین یامال 16 ساله و کوبارسی 17 ساله از ابتدا در ترکیب باشند. امشب اگر گوندوگان، کریستنسن و رومئو کارت بگیرند، بازی بعدی برابر والنسیا را از دست خواهند داد. در بارسا می‌دانند که این آخرین ترن به سمت قهرمانی لالیگاست و نباید از دستش بدهند.

فهرست بارسا: تراشتگن، اینیاکی پنیا، کانسلو، آرائوخو، اینیگو مارتینز، فران، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، ژوائو فلیکس، کریستنسن، فرمین، مارکوس آلونسو، اوریول رومئو، ویتور روکه، دی یونگ، گوندوگان، کنده، لامین یامال، کوچن، کوبارسی.

دیدگاه‌ها