کد خبر : 2016123 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 16:43 | 17.6K بازدید | 13 دیدگاه

بازی‌های فوتبال ایران خیلی تغییر کرده است

حاتمی: پرسپولیس و استقلال خوش شانس بودند

فرزاد حاتمی معتقد است که پرسپولیس و استقلال با توجه به فرم سپاهان و تراکتور بسیار خوش شانس هستند.

حاتمی: پرسپولیس و استقلال خوش شانس بودند

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی بازیکن سابق سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران که سابقه بازی در باشگاه‌هایی چون سپاهان، تراکتور، استقلال تهران، فولاد خوزستان و پرسپولیس را دارد، مدتی است که پس از ۱۸ سال حضور در فوتبال ایران، کفش‌هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد. 

با این حال امروز او در قبال آخرین باشگاهش یعنی سایپا، کمیته انضباطی برای دریافت مطالباتش حکم گرفت و در چنین شرایطی با او گفت‌وگو داشتیم. فرزاد حاتمی درباره حکم اعلام شده گفت: مدتی بود که منتظر پرداخت بودیم و زمانی که دیدیم دو سال از قرارداد گذشته و خبری نیست، تصمیم به شکایت گرفتیم. امروز هم حکم کمیته انضباطی درباره باشگاه سایپا اعلام شد.

1641173

او با اشاره به وضعیت فوتبال ایران گفت: شرایط این فصل بسیار متفاوت است و پرسپولیس و استقلال وضعیت خوبی دارند. استقلال بازی روانی اجرا می‌کند و پرسپولیس هم در چند بازی اخیر با شوکی که با جدایی یحی گل‌محمدی به آنها وارد شده، توانسته بهتر بازی کند.

وی افزود: البته که ضعیت تراکتور و سپاهان را هم نمی‌توان با حضور سرمربیان خارجی نادیده گرفت. حتی می‌توان گفت که استقلال و پرسپولیس، با این فرم سپاهان و تراکتور خوش شانس بودند وگرنه مسیر قهرمانی برای آنها بسیار سخت‌تر می‌شد.

حاتمی در پایان توضیح داد: دو سالیست که از فوتبال دورم ولی وضعیت فوتبال را در ایران دنبال می‌کنم. بازی‌ها و تاکتیک‌ها تغییر کرده و این در بسیاری از تیم‌ها مشخص است.

دیدگاه‌ها