کد خبر : 2016177 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 20:03 | 18.9K بازدید | 5 دیدگاه

جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)

بازیکنان سپاهان پس از پاس گلی‌ که کاوه رضایی برای مغانلو ارسال کرد استقبال ویژه‌ای از او کردند.

جشن دسته جمعی برای بازگشت کاوه! (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم سپاهان پس از گل دوم این تیم مقابل ملوان استقبال جالبی از کاوه رضایی انجام دادند و او را در راس شادی گل خود قرار دادند.

مهاجم‌نامدار سپاهان در فصل جاری عملکرد چندان مطلوبی نداشته و ثمره دوران حضور او در این تیم تنها 3 گل و 3 پاس گل بوده که در دیدار با ملوان یکی از مهم‌ترین پاس‌گل‌های خود را ثبت کرد و سه امتیاز برای سپاهان به ارمغان آورد.

کاوه رضایی با نفوذ در عمق ملوان صاحب توپ شد و به سمت راست محوطه جریمه حرکت کرد و با ارسال پاس تند و تیز به داخل شش محوطه شش قدم شهریار مغانلو را مقابل دروازه خالی قرار داد و این بازیکن گل دوم را وارد دروازه ملوان کرد.

2013438

پس از گلی که به ثمر رسید تعدادی از بازیکنان سپاهان به سمت کاوه رضایی رفتند و با او به خوشحالی پرداختند و پس از آن به سمت شهریار مغانلو آمدند، شهریار برای قدردانی از کاوه رضایی ژست جالبی گرفت و با اصطلاح جالب فوتبالی کفش‌های او را بابت پاس گلی که ارسال کرده بود برق انداخت!

کاوه رضایی در بازی با صنعت نفت هم برای شهریار مغانلو خلق موقعیت کرد و او در آن مسابقه گلزنی کرد و این دومین پاس گل او برای شهریار در چهار بازی اخیر است.

دیدگاه‌ها