کد خبر : 2016423 | 03 اردیبهشت 1403 ساعت 23:08 | 177.5K بازدید | 40 دیدگاه

از همه تیم‌ها می‌ترسیم

ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است

دنیله ده‌روسی پس از شکست مقابل بولونیا در مورد عملکرد تیمش و کمتر شدن شانس آنها برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ صحبت کرد.

ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در دیداری خانگی در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ۳-۱ مغلوب بولونیا شد. حالا آنها در رتبه پنجم ۵۵ امتیاز دارند و آتالانتا در رده ششم فقط یک امتیاز از آنها کمتر است. پس از پایان بازی ده‌روسی‌‌ در مورد شرایط تیم با خبرنگاران صحبت کرد.

دلیل شکست؟
در مقابل دروازه حریف مانند بازی‌های گذشته نبودیم. اما ما تیمی در برابر خود داشتیم که خوب بازی می‌کند، در زمین حرکات زیادی دارند که باعث می‌شود شما به مشکل بخورید. به بولونیا تبریک می‌گویم، آنها مستحق پیروزی بودند و بازی بسیار خوبی انجام دادند.

در تیم خستگی روانی وجود دارد؟
نه ما انسان‌های بزرگسال هستیم. ما مدت زیادی است که این کار را انجام می‌دهیم، ما به مدیریت احساسات عادت کرده‌ایم. از یک دوره دشوار و فشرده گذر کردیم و به اینجا رسیده‌ایم.

از لحاظ روحی مقابل بولونیا شکست خوردید؟
من هم یک فوتبالیست بوده‌ام. ممکن است عصبی شوید. بازیکنان تسلیم نشدند. اگر می‌خواهیم کامل باشیم، باید در مدیریت لحظات خوب باشیم و باتجربه عمل کنیم.

2013908

برگشت آزمون چقدر مهم است؟
ما مهاجمان سطح بالایی داریم. آزمون اخیراً برگشته است، من نمی‌توانستم بلافاصله او را بازی دهم اما می‌دانستم که او به روند خوبش باز خواهد گشت. برای گل او خوشحالم، زیرا او برای ما بسیار مهم است، او با دو مهاجم دیگر ما متفاوت است و مانند تامی که در روز پنجشنبه عملکرد خوبی داشت، برای ما مفید خواهد بود.

چگونه انرژی‌تان را برای بازی‌های بعدی مدیریت می‌کنید؟
نمی‌دانم. بحث انرژی نیست که برویم و ۲۰ دقیقه بازی کنیم. ما باید از نظر ذهنی قوی‌تر شویم. راه طولانی‌ای تا پایان فصل داریم و باید به خوبی آماده شویم.

استرس دارید که آتالانتا به شما برسد؟
ما از همه می‌ترسیم و به همه آنها احترام می‌گذاریم. می‌دانستم که سخت خواهد بود، مشکل ما فقط امتیاز نیست، بلکه تیم‌های پیش رو ماست. وقتی باید با تیم‌های زیادی بازی کنید بعضی مواقع تیم‌هایی مثل بولونیا می‌آیند و برای‌تان مشکل ایجاد می‌کنند.

دیدگاه‌ها