کد خبر : 2016909 | 05 اردیبهشت 1403 ساعت 20:05 | 19.4K بازدید | 19 دیدگاه

بازگشت امید برای 3 کشور قاره؛

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

تیم ملی فوتسال ازبکستان با یک کامبک بسیار نزدیک برابر ویتنام به پیروزی دست یافت و راهی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد. ایران رقیب ازبک‌ها در چهار تیم پایانی خواهد بود.

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیدگاه‌ها