کد خبر : 2017644 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 10:50 | 32.3K بازدید | 24 دیدگاه

بدترین خبر برای ببر بارسا: جا برای تو نیست!

ویتور روکه، ستاره برزیلی بارسلونا، ممکن است مجبور به ترک این باشگاه در پنجره تابستانی امسال باشد.

بدترین خبر برای ببر بارسا: جا برای تو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به‌صورت رسمی به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که بتواند تحت هدایت ژاوی به یکی از بازیکنان کلیدی و مهم این تیم در این فصل دوم تبدیل شود و به آنها در بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا کمک کند.

اما شرایط برای او به شکل متفاوتی پیش رفت و این بازیکن برزیلی نتوانست توجه و اعتماد سرمربی بارسا را به دست آورد و در نهایت به بازیکنی نیمکت‌نشین تبدیل شد و گفته می‌شود که از این وضعیت به هیچ وجه راضی نیست.

1997877

با این حال، چند رسانه اسپانیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که این بازیکن به هیچ وجه قصد ترک بارسلونا به‌صورت قرضی را ندارد و آماده است تا برای پیدا کردن جایگاهی در ترکیب این تیم تلاش کند و خودش را به ژاوی ثابت کند.

اما حالا روزنامه موندو دیپورتیوو از مشکل جدیدی بر سر راه روکه خبر داده است. گفته می‌شود که شرایط مالی باشگاه بارسلونا چندان خوب نیست و همین موضوع ممکن است باعث شود که آنها نتوانند او را برای فصل بعد در فهرست این تیم در تابستان ثبت کنند و شاید از او بخواهند که به‌صورت قرضی این باشگاه را ترک کند و در پایان فصل آینده بار دیگر به بارسا برگردد اما باید دید که در نهایت تصمیم این بازیکن در این باره چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها