کد خبر : 2017668 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39 | 177.3K بازدید | 102 دیدگاه

یک تصمیم عجیب مانع سومین گل لیورپول

تیلور و سوتی که در لیگ سه ایران هم قفل بود!

اشتباه باورنکردنی آنتونی تیلور، داور انگلیسی، شاید پیروزی و سه امتیاز مهم را از لیورپول گرفته باشد.

تیلور و سوتی که در لیگ سه ایران هم قفل بود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی وست هم روبه‌روی این تیم به میدان رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد تا عملا شانسش را برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات از دست بدهد.

ویدئو: 331292

این دیدار پر از حواشی و جنجال‌های عجیب و باورنکردنی مانند درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ در کنار زمین به هنگام ورود این ستاره مصری به میدان به‌عنوان بازیکن تعویضی بود اما اتفاق عجیب دیگری هم در زمین رخ داد که فریاد اعتراض نسبت به داوری در لیگ برتر انگلیس را بار دیگر بلند کرد.

ویدئو: 331212

یکی از بهترین شانس‌های لیورپول برای پیروزی در این دیدار زمانی رقم خورد که کودی خاکپو با استفاده از اشتباه دروازه‌بان وستهم در موقعیت در اختیار گرفتن توپ و باز کردن دروازه در محوطه جریمه قرار گرفت اما سوت تیلور احتمال گلزنی این مهاجم هلندی را به صفر رساند. 

2015821

این لحظه عجیب و باورنکردنی برای بازیکن لیورپول بود که ناباورانه علت این سوت را از تیلور سوال می‌کرد. اتفاقی که می‌تواند یکی از مهم‌ترین اشتباهات داوری این فصل لیورپول لقب بگیرد. در ادامه این صحنه را به‌صورت کامل بررسی می‌کنیم.

اتفاق عجیبی که در طول بازی روز گذشته رخ داد این بود که خطایی از سوی بازیکنان لیورپول در هنگام ارسال ضربه کرنر روی آرئولا انجام شد.

آنتونی تیلور اعلام کرد که بازی باید ادامه پیدا کند و در نهایت همین اتفاق رخ داد.

2015822

آرئولا توپ را برای دقایقی در اختیار داشت، پیش از آن که آن را برای ارسال ضربه پرتاب کند و این تصور به وجود آمد که شاید او فکر کرده که ضربه آزاد اعلام شده است.

با توجه به این که سوتی زده نشده بود، خاکپو این حق را داشت که به دنبال توپی که حالا در بازی به جریان افتاده بود برود.

2015823

اما در همین لحظه بود که تیلور به دلیل نامشخصی در سوتش دمید.

این داور سرشناس انگلیسی از پزشکان خواست به زمین بیایند و به نظر می‌رسید صرفا این کار را کرده تا این واقعیت که بدون هیچ دلیل سوت زده را پنهان کند و وانمود کرد که آرئولا نیاز به درمان پزشکی دارد و به نظر می‌رسد که حتی به او گفت باید روی زمین بخوابد تا پزشکان درمانش کنند، درحالی‌که این دروازه‌بان هیچ مشکلی نداشت.

2015824

بازی با دراپ بال از سر گرفته شد و اینطور وانمود شد که درمان آرئولا دلیل متوقف کردن این بازی بوده است تا لحظه بسیار عجیب و غیرقابل باوری در جریان این بازی رقم بخورد که حالا اعتراض شدید هواداران لیورپول را به همراه داشته است.

دیدگاه‌ها