کد خبر : 2017704 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 14:55 | 31.5K بازدید | 53 دیدگاه

رقیب مستقیم ما خیروناست

ژاوی: قهرمانی که نشد، باید دو سهمیه بگیریم

ژاوی امروز گفت که بعد از ناامید شدن از قهرمانی دو هدف دارند، اولی کسب سهمیه لیگ قهرمانان و سپس سهمیه سوپرجام اسپانیا.

ژاوی: قهرمانی که نشد، باید دو سهمیه بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از شکست در ال‌کلاسیکو امیدهایش برای قهرمانی از بین رفت و حالا باید روی کسب رتبه دوم و قطعی کردن سهمیه سوپرجام تمرکز کند. بارسا بعد از برد دیروز خیرونا به رده سوم سقوط کرده و برای پس گرفتن جایگاهش باید حتما والنسیا را شکست دهد. دیداری که فردا در مونتجوئیک برگزار می‌شود.

2015139

ژاوی که چند روز پیش ماندنی شدنش در بارسا قطعی شد، در مورد بازی فردا گفت: «در شرایط خوبی هستیم و هدف ما رسیدن به رتبه دوم است. ما هدف حداقلی خود یعنی کسب سهمیه را در تیررس داریم. والنسیا رقیبی است که شایستگی زیادی دارد و باراخا کار بزرگی در این تیم انجام داده است. تیمی پویا، با سرعت در فاز تهاجمی و با جوانانی که خوب رقابت می‌کنند اما ما در خانه بازی می‌کنیم و امیدواریم سه امتیاز را بگیریم.»

نقش اول در خریدها: «این تغییر نخواهد کرد. ما در همه چیز با دکو، رئیس و تیم ورزشی متحد هستیم. امیدوارم بتوانیم به فرمول یک در برابر یک (یک فروش در ازای یک خرید) برسیم چون این به ما کمک زیادی خواهد کرد، اما روزهای زیادی هنوز باقی مانده است. ما هنوز اهدافی برای رسیدن در فصل جاری داریم.»

خریدهای تابستان: «اعتمادی که دکو و رئیس ایجاد کرده‌اند، من را بسیار خوش‌بین کرد. فصل گذشته ما شرایط مطلوبی در تابستان نداشتیم ولی امیدوارم امسال اوضاع بهتر باشد. تابستان پرتنشی داریم.»

انتقال قرضی ویتور روکه: «ما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. شش بازی دیگر باقی مانده و سپس با دکو و خوان لاپورتا حرف می‌زنیم. باید توجه به این‌که روکه از لیگ و کشوری متفاوت آمده و به زمان نیاز دارد.»

فکر کردن به بازی بعدی با خیرونا در مونتیلیوی: «نه. مهم‌ترین چیز بازی فردا است. بله، خیرونا یک رقیب مستقیم است و من قبلاً زمانی که در دور رفت مقابل آنها بازی کردیم، این را گفتم. یک هدف حداقلی وجود دارد که کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان است و یک هدف جالب دیگر، کسب سهمیه سوپر جام.»

شرایط روحی تیم: «ما خیلی خوب و با صمیمیت کامل تمرین کرده‌ایم. زمان بیشتری برای تمرین کردن داشته‌ایم و من تیم را خیلی خوب و هیجان‌زده می‌بینم. خودم نیز با تمام انرژی دنیا مهیای آماده‌سازی تیم برای پایانی خوب در فصل جاری و رقم زدن فصلی بهتر برای آینده هستم.»

احتمال افت کیفی تیم در ادامه فصل: «نه، من برعکس فکر می‌کنم. چون ماموریت خود را انجام نداده‌ایم، اکنون باید بیشتر تلاش کنیم. باید شرایط را برعکس کنیم و با احساس خوبی فصل را به پایان برسانیم. فصل بعد ما باید حتما جام بگیریم.»

اوضاع پدری: «او شرایط خوبی دارد و برای فردا در دسترس است. پدری در لیست خواهد بود و 100 درصد آماده کمک به تیم است.»

غیرقابل فروش‌ها: «هنوز هیچ حرفی در مورد نقل و انتقالات نزده‌ایم و شرایط مثل قبل است. فصل که تمام شود، تصمیم می‌گیریم.»

دیدگاه‌ها