کد خبر : 2017853 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 08:07 | 7.7K بازدید | 21 دیدگاه

راه‌های نفوذ به دفاع حریف را بلد بودیم؛

موسوی: تعویضی‌ها مقابل پرسپولیس عالی بودند

بازیکن باتجربه آلومینیوم اراک معتقد است گل اول پرسپولیس روی اشتباه محرز داوری به ثمر رسید و همین موضوع روی تمرکز این تیم تاثیر گذاشت.

موسوی: تعویضی‌ها مقابل پرسپولیس عالی بودند

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد در یک دیدار دراماتیک پرسپولیس را در ضربات پنالتی کنار بزند و به دور بعد صعود کند. صعود آلومینیوم در شرایطی رقم خورد که پنالتی اول این تیم تبدیل به گل نشده بود اما مهران موسوی دومین ضربه پنالتی اراکی‌ها را به گل تبدیل کرد تا اعضای این تیم بار دیگر به صعود امیدوار شوند.

موسوی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: تیم ما با آگاهی کامل وارد میدان شد، چراکه کادرفنی آنالیز خوبی را انجام داده بود و نوع فوتبال پرسپولیس و راه‌های نفوذ به خط دفاعی آن‌ها را هم به خوبی بلد بودیم. ما بازی را خوب شروع کردیم اما اشتباه محرز داوری، پرسپولیس را به گل رساند و همین مسئله تمرکز ما را به هم زد تا حریف با خوش شانسی گل دومش را هم به ثمر برساند.

او در ادامه گفت: در بین دو نیمه با صحبت‌های آقای حسینی و یادآوری تاکتیک‌های تیم باز هم توپ و میدان را در دست گرفتیم و با تعویض‌های خیلی خوب که سنگ تمام گذاشتند، نتیجه را تغییر دادیم و کار را به وقت‌های اضافه کشاندیم.

2016159

موسوی با اشاره به وقت‌های اضافه مسابقه عنوان کرد: در وقت‌های اضافه، ما روی دو غافلگیری گل‌های سوم و چهارم را دریافت کردیم اما نکته‌ مثبت آن‌جا بود که ناامید نشدیم و تا دقیقه‌ آخر دست از تلاش برنداشتیم و باز هم به بازی برگشتیم. در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید که در این مواقع تمرکز بالا و کمی خوش شانسی لازم است. خدا را شکر بچه‌های ما همگی متمرکز شده بودند و به خوبی پنالتی می‌زدند و گوهری هم به بهترین شکل ممکن دو ضربه را مهار کرد و به مرحله‌ بعد صعود کردیم.

این بازیکن در پایان با تقدیر از تماشاگران اراکی گفت: هواداران ما از جان و دل مایه گذاشتند. ما هفته‌ پیش در اصفهان شرمنده‌ حضور پرشور و حمایت‌های آن‌ها شدیم اما خدا را شکر در این هفته تا حدودی به محبت آن‌ها پاسخ دادیم. امیدوارم در آینده هم با تلاش بیشتر نتایج بهتر و در شأن هواداران را کسب کنیم و آن‌ها را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها