کد خبر : 2017884 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:38 | 8.4K بازدید | 4 دیدگاه

کلید موفقیت شما، روحیه تیمی و انعطاف‌پذیری بود

رئیس ای‌اف‌سی: تبریک به فوتسال ایران

شیخ سلمان با ارسال پیامی برای فدراسیون فوتبال ایران قهرمانی تیم ملی فوتسال‌ را تبریک گفت.

رئیس ای‌اف‌سی: تبریک به فوتسال ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته موفق شد با شکست دادن تیم ملی فوتسال تایلند میزبان جام ملت‌های آسیا جام قهرمانی این تورنمنت را بالای سر ببرد و شاگردان وحید شمسایی ۱ قهرمانی دیگر را به کلکسیون افتخارات این ورزش در ایران اضافه کند. 

اکنون شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال 2024- ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

اکنون شیخ سلمان در پیامش خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی فوتسال ایران نوشت: من از طرف خانواده‌ فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف‌پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آنها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به‌خاطر عملکرد عالیشان در تمام طول بازی اعلام کنید.

او ادامه داد: برای آنها در آماده‌سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان 2024 بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

دیدگاه‌ها