کد خبر : 2017891 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:06 | 25.6K بازدید | 9 دیدگاه

مهمانی شام پیش از تقابل با الهلال

حضور بنزما در ضیافت الاتحاد غیرممکن بود!

حضور بنزما در ضیافت الاتحاد غیرممکن بود!

حضور بنزما در ضیافت الاتحاد غیرممکن بود!

به گزارش "ورزش سه"، هیئت مدیره باشگاه الاتحاد در اقدامی انگیزشی پیش از بازی حساسشان مقابل الهلال در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی، در ادامه تمرین روز یکشنبه ضیافت شامی را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم برگزار کرد.

مدیران این تیم تمایل داشتند تا قبل از این جدال سرنوشت‌ساز تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنند و با توجه به نتایج منفی که این تیم در تقابل‌های اخیرش داشته، به نظر می‌رسید از نظر روحی نیاز ملزم به این ضیافت داشت.

انگولو کانته هافبک فرانسوی این تیم که در هفته‌های اخیر مصدوم بود، از روز شنبه در تمرینات حاضر شده بود اما در جلسه تمرینی روز گذشته همراه با تیم تمرین کرد تا خودش را برای بازی مقابل الهلال آماده نشان داده باشد. 

2016210

کریم بنزما هم که مدت زیادی است از تمرینات دور است، پس از غیبت در دو بازی حساس و مهم مقابل الشباب و الاهلی، حالا رسانه‌های عربستانی حضور او را در جدال برابر الهلال غیر ممکن عنوان می‌کنند.

مارچلو گایاردو هم به‌عنوان سرمربی الاتحاد بخشی از زمان تمرین دیروز را مخصوص ۵ بازیکن جوان تیم امید عربستان قرار داد که به تازگی از مسابقات برگشته بودند و با آنها صحبت کرد تا شرایطشان را برای ادامه فصل جویا شود.

با این‌حال اتحاد در دیدار حساس این هفته مقابل الهلال کار بسیار سختی خواهد داشت و عدم آمادگی لوییز فیلیپه در خط دفاع و انگلوکانتو در خط میانی شرایط تاکتیکی را تحت تاثیر قرار داده است.

دیدگاه‌ها