کد خبر : 2017903 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:10 | 20.2K بازدید | 32 دیدگاه

پیتر اشمایکل:

توخل بهترین مربی برای منچستریونایتد است

پیتر اشمایکل، ستاره سابق منچستریونایتد، از حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم حمایت کرد.

توخل بهترین مربی برای منچستریونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل باعث شده است که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی به فکر قطع همکاری با اریک تن‌هاخ باشند و صحبت‌های زیادی درباره گزینه بعدی که هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت مطرح شده است.

در روزهای اخیر نام چند مربی بزرگ در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده که یکی از آنها توخل بوده است. این مربی آلمانی که سابقه کار در لیگ برتر انگلیس و هدایت چلسی و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا با این تیم را دارد، در پایان فصل جاری از هدایت بایرن مونیخ کنار خواهد رفت و این فرصت را خواهد داشت که بار دیگر به فوتبال انگلیس برگردد.

2013851

اشمایکل در گفت‌وگو با بین اسپورت در این باره اظهار داشت: «من توماس توخل را دوست دارم. افتخار مصاحبه کردن با او در چند مقطع متفاوت را داشتم و به خوبی می‌دانم که دانش فوتبالی او واقعا فوق‌العاده است.

او در زمان نامناسب در دو باشگاه فوتبال حضور پیدا کرد و به نظر می‌رسد که از این نظر بدشانس بوده است چون شرایط برای او چندان خوب پیش نرفت. برای مثال، این‌طور نبود که در چلسی عملکرد خوبی نداشته باشد. او فاتح لیگ قهرمانان شد، درست است؟

اگر یونایتد واقعا به دنبال پیدا کردن مربی است، پس قطعا باید او را هم در نظر بگیرد. توخل شایستگی لازم و قدرت کافی را دارد و ثابت کرده است که از توانایی لازم برای کسب پیروزی و قهرمانی در یک تیم فوتبال برخوردار است.»

دیدگاه‌ها