کد خبر : 2017905 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:10 | 77.1K بازدید | 39 دیدگاه

در دسته سوم اسپانیا رخ داد

تاریخی و بی‌سابقه: فرار از شکست با مربی دروازه‌بان‌ها!

در بازی بین دپورتیوو لاکورنیا و آرینتیرو، اتفاقی عجیب رخ داد. در دقیقه 94 بازی مربی دروازه‌بان‌های آرینتیرو توانست روی گل مساوی تیمش نقش مستقیم ایفا کند.

تاریخی و بی‌سابقه: فرار از شکست با مربی دروازه‌بان‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در فوتبال اسپانیا اتفاقی تاریخی و بی‌سابقه رخ داد و قهرمان آن مربی دروازه‌بان‌های یک تیم دسته سومی بود.

دیه‌گو ریواس، مربی دروازه‌بانان آرنتیرو، یکی از تیم‌های دسته سوم لیگ اسپانیا، قهرمان صحنه‌ای بسیار خاص و استثنایی در لیگ دسته سوم شد.

2016238

آرینترو موفق شد مقابل دپورتیوو لاکرونیا، صدرنشین لیگ در وقت‌های اضافه بازی به تساوی 2-2 دست یابد. این در حالی است که میزبان سرشناس در ریازور با دو گل پیش افتاده بود ولی در نهایت متوقف شد.

اما شگفتی بازی این بود که سه دروازه‌بان تیم آرینترو به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند که باعث شد کادر فنی از مربی 36 ساله دروازه‌بان‌ها به نام دیگو ریواس در ترکیب استفاده کند.

دروازه‌بان اول دیگو گارسیا به دلیل آسیب‌دیدگی تاندون آشیل غایب بود و این موضوع او را برای مدت طولانی از میادین دور نگه می‌دارد و همین امر در مورد دروازه‌بان سوم یعنی مانو فیگروآ نیز صدق می‌کند.

2016240

در مورد دروازه‌بان دوم، پابلو برا، او به‌صورت قرضی از دپورتیوو لاکرونیا برای آرینتیرو بازی می‌کند و قراردادش شامل عدم اجازه برای بازی مقابل تیم اصلی‌اش است. در اینجا تصمیم گرفته شد که ریواس درون دروازه قرار بگیرد در حالی‌که او مدتی است بازنشسته شده و مربی دروازه‌بان‌های تیم بود.

2016239

بازی به دقیقه 90+4 رسیده بود که ریواس روی یک ارسال کرنر با شوت خود توپ را به تیر دروازه دپورتیوو زد و در ریباند، رومای توانست گل تساوی را به ثمر برساند. آرینتیرو با این تساوی در رتبه هفتم باقی ماند درحالی‌که دپورتیووی صدرنشین حالا فاصله‌اش با بارسا اتلتیک به 4 امتیاز کاهش یافته است.

خاوی ری، سرمربی آرنتیرو، در مورد عملکرد مربی دروازه‌بانان خود اظهار داشت: «به دیگو ریواس تبریک می‌گویم، او بهترین بازیکن تیم بود.»

دیدگاه‌ها