کد خبر : 2017915 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:59 | 41.1K بازدید | 52 دیدگاه

نبردهای سرنوشت‌ساز در سه هفته پیش‌رو

وداع با مثلث قهرمانی: آرتتا تنها حریف پپ!

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به حساس‌ترین مقطع رسیده است و به نظر می‌رسد که حالا فقط میکل آرتتا توانایی رقابت با تیم پپ گواردیولا را دارد.

وداع با مثلث قهرمانی: آرتتا تنها حریف پپ!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با پیروزی منچسترسیتی و آرسنال برابر حریفان‌شان و تساوی لیورپول به پایان رسید تا چند هفته پایانی این مسابقات حساس‌تر از همیشه پیگیری شود.

در حال حاضر شاگردان میکل آرتتا با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارند اما منچسترسیتی با تنها یک امتیاز کمتر و در حالی که یک بازی هم کمتر از این تیم انجام داده در تعقیب آنهاست و اختلاف امتیاز لیورپول با صدر جدول هم با تساوی این هفته به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد.

1969651

پیش‌بینی می‌شود که سه هفته باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین هفته‌های مسابقات در چند سال اخیر تبدیل شود و هواداران هر یک از تیم‌ها امیدوار هستند که پیروزی تیم محبوب‌شان و لغزش تیم حریف باعث شود که در نهایت جام قهرمانی به آنها برسد.

بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان معتقد هستند که شانس شاگردان پپ گواردیولا برای کسب این عنوان از سایر رقبا بیشتر است اما رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نشان داده که گاهی پیش‌بینی قهرمان حتی تا پیش از هفته پایانی غیرممکن است.

در ادامه مطلب قصد داریم دیدارهای باقی‌مانده هر یک از سه تیم در هفته‌های پیش رو را بررسی کنیم تا مشخص شود که شرایط آنها برای ادامه مسیر و حضور در کورس قهرمانی این مسابقات به چه شکل خواهد بود.

آرسنال

توپچی‌ها در حال حاضر صدر نشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و موفق شدن تا به اینجا ۸۰ امتیاز به دست آورند و تفاضل گل آنها 57+ است. شکست این تیم برابر بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که تمام تمرکزشان بر لیگ برتر معطوف شود و امیدوار هستند که لغزش سیتی باعث شود که این‌بار بتوانند جام قهرمانی را از آن خود کنند.

2015974

آرسنال-بورنموث: 15 اردیبهشت

منچستریونایتد-آرسنال: 23 اردیبهشت

آرسنال-اورتون: 30 اردیبهشت

منچسترسیتی

یکی از مشکلاتی که ممکن است سیتی در طول چند هفته پیش رو با آن روبه‌رو شود، فشردگی بیشتر مسابقات نسبت به سایر حریفان است چون آنها باید در طول این مدت چهار بازی برگزار کنند اما بازیکنان این تیم نشان دادند که توانایی درخشش تحت فشار را بیشتر از هر زمان دیگری دارند.

2010416

منچسترسیتی-ولورهمپتون: 15 اردیبهشت

فولام-منچسترسیتی: 23 اردیبهشت

تاتنهام منچسترسیتی: 25 اردیبهشت

منچسترسیتی-وستهم: 30 اردیبهشت

لیورپول

دو شکست متوالی و یک تساوی درس هفته اخیر باعث شد که شاگردان یورگن کلوپ فرصت کسب عنوان قهرمانی در آخرین فصل حضور این مربی آلمانی روی نیمکت‌ این تیم را تا حد زیادی از دست بدهند. اما باید این موضوع را در نظر گرفت که آنها هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارند و لغزش آرسنال و سیتی ممکن است شرایط را به شکل معجزه‌واری برای آنها تغییر دهد.

2007248

لیورپول-تاتنهام: 15 اردیبهشت

استون ویلا-لیورپول: 23 اردیبهشت

لیورپول-ولورهمپتون: 30 اردیبهشت

دیدگاه‌ها