کد خبر : 2017927 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:33 | 43.5K بازدید | 14 دیدگاه

نیاز حیاتی به بردن والنسیا و خیرونا

لیست سیاه ژاوی: فقط 4 بازی فرصت دارید

هدف ژاوی کسب پیروزی در دو بازی پیش رو با دو هدف ویژه است. اولی قطعی کردن کسب سهمیه سوپرجام و سپس تعیین تکلیف خروجی‌های تابستان.

لیست سیاه ژاوی: فقط 4 بازی فرصت دارید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و از همه جام‌ها دور ماند. تیم در سوپرجام و کوپا دل ری ناکام مانده بود و هفته قبل در 5 روز از لیگ قهرمانان و لالیگا نیز کنار رفت.

آبی و اناری‌ها حالا شش بازی دیگر باید در لالیگا انجام دهند و پیروزی در آنها از هر نظر اهمیت دارد. بارسا شانس قهرمانی ندارد ولی باید هر طور شده نایب قهرمان شود تا فصل بعد در سوپرجام حاضر باشد که سود 6 میلیون یورویی برای باشگاه دارد. بارسا با یک بازی کمتر، یک امتیاز کمتر از خیرونا دارد و در رتبه سوم است.

1986746

اسپورت امروز نوشت که ژاوی به بازیکنانش تاکید کرده تا با برتری برابر والنسیا و خیرونا در دو بازی بعدی، فاصله را به 5 امتیاز با خیرونا افزایش دهند و در این صورت دیگر بعید است رتبه دوم را از دست بدهند.

پس از آن ژاوی قصد دارد در 4 بازی پایانی به بازیکنانی فرصت دهد که در طول فصل دقایق زیادی نصیبشان نشد. بازیکنانی که در فهرست خروج قرار دارند ولی 4 بازی فرصت دارند به مربی ثابت کنند لایق ماندن در بارسا هستند. یکی از آنها ویتور روکه است که در زمستان جذب بارسا شد ولی حالا در میان گزینه‌های انتقال قرضی قرار دارد.

دیدگاه‌ها