کد خبر : 2017932 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:49 | 8.7K بازدید | 15 دیدگاه

آنتونی تیلور در سیگنال ایدونا پارک

داور مشهور انگلیسی برای دورتموند-پی اس جی

قضاوت بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین دورتموند و پی اس جی به آنتونی تیلور انگلیسی رسید.

داور مشهور انگلیسی برای دورتموند-پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی یوفا، دیدار چهارشنبه شب بین تیم‌های بروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را آنتونی تیلور از انگلیس در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک سوت خواهد زد.

کمک‌های این داور انگلیسی در این دیدار گری بسویک و آدام نان خواهند بود که هر دو هموطن او هستند. همچنین استوارت اَتوِل از انگلیس به‌عنوان داور VAR (کمک داور ویدیویی) ایفای نقش خواهد کرد. دیدار دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 22:30 چهارشنبه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

2016273

این داور متولد منچستر آخرین‌بار در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور قبل حضور داشت و دیدار بارسلونا - پی اس جی در پاریس را سوت زد. بارسا بازی را 2-3 برنده شد. اخیرا داوری او در جریان بازی ناتینگهام فارست و اورتون به تیتر اخبار انگلیس تبدیل شد. 

تیلور از سوی یوفا به‌عنوان یکی از 18 داو مسابقات یورو 2024 که ژوئن آینده در آلمان برگزار می‌شود، انتخاب شده است.

این داور 45 ساله پیش از این 6 بار بازی‌های پاری سن ژرمن را قضاوت کرده است. حاصل کار پنج برد برای پاریسی‌ها و یک تساوی برابر بارسا در سال 2021 بوده است. او دو بار نیز رویارویی پی اس جی و دورتموند را سوت زده و در هر دو پاریسی‌ها برنده شده‌اند. تیلور فصل قبل فینال لیگ اروپا بین سویا و رم را قضاوت کرد که تیم اسپانیایی در ضربات پنالتی پیروز شد.

دیدگاه‌ها