کد خبر : 2017964 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:43 | 7.4K بازدید | 34 دیدگاه

آنها متخصص صعود در ضربات پنالتی هستند:

چادرملو و برنامه‌ خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

چادرملو با شکست دادن دو تیم در ضربات پنالتی مسیر خاصی را برای شگفتی‌سازی در جام حذفی دنبال می‌‌کند.

چادرملو و برنامه‌ خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان با شکست تیم‌های آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و در قرعه‌کشی امروز مشخص شد که باید در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک باشد و برای شگفتی‌سازی در جام حذفی تلاش کند.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت؛ آنها در جدول لیگ آزادگان هم با یک بازی بیشتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم حضور دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی مجتبی حسینی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود، بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند و این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم هم با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را دنبال کنند.

البته آلومینیوم اراک هم با شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رسید و خود آنها هم در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند و این روزها با گلر آماده‌ای که دارند در ضربات پنالتی شانس بالایی خواهند داشت.

چادرملو با 3 گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است و همین موضوع آنها را در جام حذفی غیرقابل پیش‌بینی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها