کد: 201847312 اردیبهشت 1403 ساعت 20:3751.4K بازدید

بهترین دوستانم هنوز اینجا هستند:

سلیمی: دست هواداران تراکتور درد نکند!

مدافع استقلال روز سختی را در ورزشگاه یادگار پشت سر گذاشت.
سلیمی: دست هواداران تراکتور درد نکند!

به گزارش ورزش سه، ایمان سلیمی مدافع تیم استقلال در جریان بازی این تیم با تراکتور پس از برخوردی که با هاشمی‌نژاد داشت چالش‌هایی را با سکوهای یادگار پشت سر گذاشت.

سلیمی درباره حواشی ایجاد شده در ورزشگاه گفت: دستشان درد نکند! رابطه‌ام هنوز با آنها خیلی خوب است و بهترین دوست‌هایم اینجا هستند.

سلیمی در باره عملکرد داور مسابقه گفت: داوری عالی بود و نکته خاصی نداشت.

مدافع استقلال در واکنش به سوال اینکه باشگاه پرداختی به آنها داشته است گفت: "یک مقداری پرداخت کردند" او در ادامه نسبت به نحوه پرداخت و مقدار آن واکنشی نشان نداد و درخواست کرد که سوالات درباره مسابقه از او پرسیده شود.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
6اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار