کد خبر : 2019346 | 16 اردیبهشت 1403 ساعت 23:30 | 3.4K بازدید | 8 دیدگاه

بازیکنانمان صد دقیقه دویدند:

مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود

مهرداد کریمیان در غیاب سعید دقیقی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود

به گزارش ورزش سه، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شمس‌آذر بعد از تساوی برابر گل‌گهر در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و نسبت به شرایط مسابقه به صحبت پرداخت، او اعتقاد داشت که بازی با گل‌گهر یک دیدار سخت و تاکتیکی بود.

کریمیان در ابتدای صحبت‌های خود گفت: بازی با کیفیتی بود، بازیکنان ما نزدیک به 100 دقیقه دویدند و به آنها تبریک می‌گویم، تیم ما جوان، با بودجه ناچیز و سرمربی جوان است، امروز نشان دادیم که چه تیم با کیفیت، پرتلاش و توانمندی هستیم.

ویدئو: 331908

او در ادامه افزود: گل‌گهر تیم قدرتمند، پرتلاش و بازیکانی باکیفیتی در اختیار دارد که در سطح اول فوتبال کشور هستند، آنها مربی با دانشی در اختیار دارند و در این مسابقه فشار را روی تیم احساس کردیم، با این شرایط در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، اما در نیمه دوم تحت فشار تیم گل‌گهر چند موقعیت دادیم.

کریمیان در انتها گفت: این مسابقه یک بازی تاکتیکی بود و ما بازیکنان جوانی که جایگزین کردیم را توانستیم در پازل تاکتیکی تیم قرار دهیم و روند خود را ادامه دهیم، از نتیجه هم راضی هستیم، یک امتیاز در خانه رقیب با کیفیتمان بد نبود، امیدوارم در مسابقات بعدی هر دو تیم موفق باشند.

دیدگاه‌ها