کد خبر : 2019676 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 08:27 | 10.7K بازدید | 16 دیدگاه

منصوریان تیم را عالی بسته

ویسی: فولاد بنز است اما موتورش خراب شده!

عبدالله ویسی درباره شرایط خاص فولاد خوزستان در هفته‌های پایانی صحبت کرد.

ویسی: فولاد بنز است اما موتورش خراب شده!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان که تیمش در هفته بیست و ششم مقابل تراکتور شکست خورد و با توجه به اتفاقات رخ داده در هفته اخیر بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته بود، در گفتگویی تلفنی با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، گفت: بازی امروز خیلی خوب بود و سوار بر بازی هم بودیم اما روی یک ایستگاهی گل خوردیم که فوتبال همین است. نیمه دوم را هم بسیار عالی شروع کردیم و خوب بودیم که بر خلاف بازی ابتدا گل دریافت کردیم، بعد از آن ده نفره شدیم و پس از آن هم ۹ نفره شدیم. یکی هم مصدوم شد و در مجموع بازی خیلی خوبی بود که می‌شد برنده باشیم.

او در واکنش به اخراجی‌های تیمش در این بازی گفت: هر دو اخراج درست بود.

وی افزود: از لحاظ روانی ما اوضاعمان خراب است و گلی که خوردیم روی جلو آمدن کولیبالی و ضدحمله بود، اما همین جا قول شرف می‌دهم که فولاد در لیگ می‌ماند.

ویدئو: 332096

عبدالله ویسی درباره شرایط جدولی تیمش توضیح داد: سه تیم ۲۲ امتیازی داریم که بدترین تفاضل گل برای ما است و یک امتیاز عقب هستیم که مطمئن هستیم و به مردم خوزستان قول می‌دهم که ما می‌مانیم. متاسفانه سه تیم خوزستانی در خطر هستند و دو تیم در این وضعیت سقوط هستند.

او در واکنش به اینکه در وضعیت صنعت نفت هم با توجه به حضورش مقصر است، توضیح داد: تیم را بد بستم اما داوری هم بود. من ۱۱ امتیاز گرفتم و این را هم بگویید که وقتی من رفتم، ۹ بازیکن جدید گرفتند. اینها بهانه است. من هم می‌توانم درباره فولاد حرف بزنم اما نمی‌گویم چون من این تیم را گرفتم. از لحظه‌ای که جدا شدم گفتند تیم بد بسته شده. وقتی من رفتم ۴ امتیاز عقب بودیم. اگر می‌دانستم سهراب بختیاری‌زاده و فراز کمالوند به جای من خواهند آمد، حتما به آنها زنگ می‌زدم و برای جذب هافبک دفاعی از آنها اجازه می‌گرفتم!

ویدئو: 332100

وی افزود: اگر می‌دانستم دوستانم به جای من می‌آیند حتما از آنها برای جذب گلر اجازه می‌گرفتم. چرا می‌گویید تیم بد بسته شده؟ چرا قبول می‌کنید؟ شما با ذهن مردم بازی می‌کنید!

ویسی همچنین تاکید کرد: از زمان ورود من به فولاد دیدید چنین حرفی بزنم؟ من اصلا گفتم منصوریان تیم را بد بسته؟ منصوریان فوق العاده تیم بست و مشخصا هدفش کسب سهمیه آسیایی بود. مسائلی بود که این اتفاق را رقم زد. من خودم امروز دفاع راست نداشتم و مهاجمم را در این پست بازی دادم. حرفی زدم؟ دست همکارم درد نکند که فولاد را آسیایی بست اما من می‌توانم درباره اتفاقات رخ داده هم صحبت کنم؟ فولاد یک بنز است اما موتورش خراب است و تعمیرش کار من است. پیکان یازده بازی، ۹ امتیاز عقب بود و من نگه داشتم. شاهین بوشهر را به لیگ آوردم و الان ما عقب نیستیم، کاملا در شرایط برابر هستیم.

دیدگاه‌ها