کد خبر : 2019688 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 08:24 | 64.4K بازدید | 82 دیدگاه

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن:

شکایت از بازیکن استقلال را حق خود می‌دانیم

شروین شلایی گفت: رعایت اصول اخلاقی در ورزش و پرهیز از حواشی از اصول اصلی مکتب اصیل ذوب‌آهن اصفهان است.

شکایت از بازیکن استقلال را حق خود می‌دانیم

به گزارش ورزش سه، پس از حواشی پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان شروین شلایی مدیر روابط باشگاه ذوب‌آهن در این ارتباط اظهار داشت: بعد از سوت پایان بازی و در حالی‌ که بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن درحال خروج از زمین مسابقه بودند، امید حامدی فر بازیکن استقلال با حرکتی ناشایست از پشت به مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله ور شد و مهرداد را نقش بر زمین کرد.

وی افزود: این حرکت غیرورزشی بازیکن استقلال درحالی صورت پذیرفت که مهرداد رضایی به‌دلیل مصدومیت در ترکیب تیم ذوب‌آهن حضور نداشت و استدعای من از مراجع ذی‌ربط این است که با برخورد قاطع با این حرکات غیرورزشی نگذراند که قبح بی‌اخلاقی در فوتبال ریخته شود و چنین اعمال زشت و خارج از قواعد و اصول ورزش در فوتبال کشورمان باب گردد. 

شلایی تصریح کرد: متأسفانه ظاهراً برخی فراموش کرده‌اند بنای ورزش در میهن اسلامی ما بر اخلاق و منش پهلوانی است و هدف نهایی آن تکثیر نشاط و اخلاق در جامعه به‌ویژه در بین جوانان است. رعایت اصول اخلاقی در ورزش و پرهیز از حواشی از اصول اصلی مکتب اصیل ذوب‌آهن اصفهان است و تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل جاری با هدایت سرمربی ارزشمندی همچون محمد ربیعی نهایت تلاش خود را نموده که با تکیه بر ارزش‌های اخلاقی و فنی، بهترین عملکرد را در لیگ برتر کشور داشته باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: ما علاوه براینکه طرح شکایت از این حرکت منزجر کننده را حق خود می‌دانیم، امیدواریم که با برخورد قاطع با این مورد ناشایست، دیگر شاهد اعمال غیرورزشی و بی‌اخلاقی‌های خارج از عرف و ادب در میادین ورزشی نباشیم.

دیدگاه‌ها