کد خبر : 2019735 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:21 | 21.2K بازدید | 9 دیدگاه

سروش دیگر فانتزیست نیست!

از هافبک باتجربه‌ای مثل سروش رفیعی بعید بود که آنطور تیمش را تنها بگذارد اما سبک بازی او بالاخره کار دستش داد.

سروش دیگر فانتزیست نیست!

به گزارش ورزش سه، از فصل گذشته و با تغییر شرح وظایف سروش رفیعی در پرسپولیس این بازیکن تبدیل به بازیکنی خشن شده که بیشتر از هر هافبک دیگری در تیمش کارت زرد می‌گیرد و حتی در این زمینه از مدافعان تیم خود نیز جوتر است.

رفیعی در نیم فصل دوم حتی یک خط عقب‌تر رفته و حالا ماجرای درگیری با بازیکنان حریف  و بازی درگیرانه برای او پررنگ‌تر هم شده است.
سروش در دو سه بازی قبلی هم خطاهای مکرری روی بازیکنان حریف انجام می‌داد و در دو نوبت خوش شانس بود که کارت زرد دوم را نگرفت و از بازی اخراج نشد اما این بار کارت قرمز سراغش آمد و گریزی از آن نبود.

سروش را ذاتا بازیکنی فانتزیست و خلاق می‌شناختیم اما حالا شبیه هافبک‌های دفاعی سختگیری است که به جای حرکات خلاقانه با توپ، تکل می‌زند، دعوا می‌کند و البته خطا کردن و اخطار گرفتن هم بخشی از این دعواهای مرکز زمین است.

2019227

با این وجود شاید از بازیکنی که دومین مهره مسن تیمش به حساب می‌آید انتظار نمی‌رفت آنطور در کنار خط طولی و حالی مرکز زمین بازیکن حریف را با خطا سرنگون کند و با علم به اینکه یک کارت زرد دارد زمینه را برای اخراج خود مهیا کند.

بعد از امید عالیشاه که در بازی حساس مقابل سپاهان اسیر حرکات فریبنده دابو شد و کارت قرمز گرفت سروش رفیعی دومین بازیکن باجربه پرسپولیس بود که در دومین بازی متوالی اخراج می‌شد و این یعنی که در تیم پرسپولیس بزرگترهای تیم به جای مدیریت شرایط در حساس‌ترین مقطع خودشان اسیر جو مسابقه می‌شوند و تیم خود را در موقعیت خطرناکی قرار می‌دهند که در این هفته‌های حساس می‌تواند کاملا مخرب  باشد.
با این حال سروش خوش شانس بود که تیمش برنده شد و اخراج عجیب او تا حد زیادی فراموش شد.

دیدگاه‌ها