کد خبر : 2020120 | 20 اردیبهشت 1403 ساعت 01:37 | 32.6K بازدید | 59 دیدگاه

جود بلینگام: از کودکی رویای این شب‌ها را می‌دیدم

جود بلینگام احساساتش پس از صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا را ابراز کرد.

جود بلینگام: از کودکی رویای این شب‌ها را می‌دیدم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با دبل خوسلو در دقایق پایانی پاسخ گل آلفونسو دیویس را داد و با پیروزی ۲-۱ راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

آنها می‌توانند با پیروزی مقابل بروسیا دورتموند در بازی فینال که در تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود، برای پانزدهمین‌بار فاتح این رقابت‌ها شوند.

در دیدار امشب جود بلینگام از ابتدا در ترکیب رئال مادرید قرار داشت و ۹۹ دقیقه در زمین حاضر بود. نکته قابل توجه این است که او پیش از بازی از آمپول مسکن برای کاهش درد زانوی خود استفاده کرده بود.

این ستاره انگلیسی پس از بازی در مورد پیروزی رئال و صعود به فینال گفت: «من ۷ ساله بودم و در بیرمنگام هوادار رئال بودم. در آن زمان من رویای چنین شب‌هایی را می‌دیدم.

2019892

باورم نمی‌شود که این اتفاقات رخ داده‌اند. باید برای باور کردن آن چندین‌بار فیلم‌ها را تماشا کنم. ما رئال مادرید هستیم و حالا در فینال یک قهرمانی دیگر می‌خواهیم.»

او سپس درباره بازی با دورتموند در فینال گفت: «رویارویی با دورتموند عجیب است، من نمی‌توانم آن را باور کنم. خیلی مشتاقانه منتظر آن بازی هستم، آنها به آنجا رسیدند زیرا شایسته آن هستند.»

دیدگاه‌ها