کد خبر : 2020528 | 22 اردیبهشت 1403 ساعت 12:00 | 17.5K بازدید | 17 دیدگاه

کنوش پیشنهادات را به خاطر استقلال رد می‌کند

رسانه عراقی: نکونام با منتظر محمد تماس گرفت

یک رسانه عراقی از تماس جواد نکونام با منتظر محمد، ستاره عراقی مس رفسنجان، خبر داده است.

رسانه عراقی: نکونام با منتظر محمد تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد هافبک 22 ساله عراقی که اول فصل قراردادی سه ساله با استقلال امضا کرد و یکساله به صورت قرضی به مس رفسنجان رفت، یکی از ستاره‌های تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شود.

منتظر که همراه با تیم زیر 23 سال در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا کرد و جواز شرکت در المپیک 2024 را به دست آورد، حالا در پایان فصل قراردادش با مس رفسنجان تمام می‌شود و بازیکن استقلال خواهد بود.

در این خصوص رسانه عراقی «وین وین» گزارشی را درباره وضعیت منتظر محمد منتشر کرده که در آن به موضوعات جالبی پرداخته است. این رسانه نوشته است: «منتظر محمد بعد از رقابت‌های جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا مورد توجه برخی تیم‌ها از حاشیه خلیج‌فارس قرار گرفته، اما او به واسطه قراردادی که با استقلال دارد باید به این تیم برگردد.»

رسانه وین‌وین همچنین اعلام کرده که باشگاه استقلال با درخواست مس رفسنجان برای تمدید قرارداد منتظر محمد مخالفت کرده است. سایت عراقی در این باره از تماس جواد نکونام با کنوش هم خبر داده و نوشته است: «جواد نکونام سرمربی تیم استقلال تهران در تماس تلفنی با منتظر محمد، راهیابی او و عراق به المپیک پاریس را تبریک گفت و در عین حال به وی اعلام کرد که برای فصل آینده در تفکراتش جا دارد و باید به تیم خودش برگردد. منتظر نیز در تماس تلفنی به نکونام اعلام کرده که به استقلال برمی‌گردد و به پیشنهادهای دیگری فکر نخواهد کرد.»

دیدگاه‌ها