کد خبر : 2020765 | 23 اردیبهشت 1403 ساعت 08:21 | 15.9K بازدید | 36 دیدگاه

نگرانی قرمزها: یک نیمه رویایی، یک نیمه پراسترس

آنچه پرسپولیس در دو بازی اخیر خود ارائه کرده نشانه‌هایی از امیدواری و ترس را به‌صورت توامان در خود دارد.

نگرانی قرمزها: یک نیمه رویایی، یک نیمه پراسترس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مصاف با هوادار با دو گل پیروز شد و درحساس‌ترین مقطع سه امتیاز دیگر به جیب زد  تا در کورس قهرمانی با استقلال همچنان موی دماغ رقیب سنتی باشد و این تیم را تحت فشار بگذارد.

پرسپولیس موفق به کسب امتیاز در این دربی کوچک شد اما دقایقی به سختی افتاد و نزدیک بود برتری خود را از دست بدهد همان‌طور که در بازی نساجی برای دقایقی تن به مساوی داد و حتی احتمال شکست نیز وجود داشت. پرسپولیس درست مثل نیمه اول بازی با نساجی نمایشی امیدوار کننده ارائه کرد و با جود اینکه در 15 دقیقه ابتدایی تحت تاثیر بازی هوادار بود اما کم کم خودش را در زمین پیدا کرد و بر حریفش مسلط بود.

پرسپولیس در این مسابقه با دومین حمله جدی خود به گل رسید اما در ادامه همین نیمه حداقل چهار موقعت گلزنی عالی را از دست داد و می‌توانست در همان نیمه نخست کار را تمام کند. پرسپولیس در فصول گذشته نیز در مقاطعی با این سندروم «ناتوانی در رسیدن به گل دوم و اطمینان‌بخش» دست به گریبان بود و به نظر می‌رسد اکنون نیز با این مشکل روح و روان هوادارانش را قلقلک می‌دهد.

2020900

در مسابقه‌ای که به گفته اوسمار ظاهرا آرام و بی‌خیال او دوسال پیر شد پرسپولیس می‌توانست با برتری قاطع به رختکن برود اما ناسپاسی در موقعیت‌های گل قطعی و از دست دادن آنها کاری کرد تا دوباره در نیمه دوم تحت فشار قرار بگیرد. پرسپولیس شروع خوبی در نیمه دوم نداشت و در نیمی از دقایق این نیمه تحت تاثیر بازی حریف بود و شاید اگر روز خوب بیرانوند نبود یا بازیکنان هوادار فرصت‌شناس بودند این برتری یک گله از دست می‌رفت و سرخ‌ها بیشتر حسرت موقعیت‌های از دست رفته را می‌خوردند.

2020899

پرسپولیس در دقایقی که تحت فشار حریف بود گل نخورد و بعد از موقعیت‌سازی‌های دوباره به گل دوم و اطمینان‌بخش رسید؛ گلی که می‌توانست در همان دقایق نیمه اول زده شود و خیال سرخ‌ها را از این پیروزی راحت کند. پرسپولیس در نیمه نخست به لحاظ خلق موقعیت دوباره تبدیل به همان تیم جذاب ماه‌های گذشته خود شد اما در عوض دوباره یک نیمه دوم پراسترس و نگران کننده را پشت سر گذاشت تا هوادارانش را آزار بدهد اما سرانجام برنده شد و به خواسته‌اش رسید؛ اتفاقی که ممکن است در بازی‌های آینده رخ ندهد و چنین ریسک‌هایی در هر هفته و مقابل هر حریفی در هر رده‌ای که باشد فوق‌العاده خطرناک خواهد بود.

دیدگاه‌ها