کد خبر : 2021260 | 25 اردیبهشت 1403 ساعت 10:49 | 52.4K بازدید | 54 دیدگاه

درخواست شفاف ساسان در گفت‌وگوی 6 دقیقه‌ای؛

رهبری که بعد از باخت به استقلال سینه سپر کرد (عکس)

ساسان انصاری مثل همیشه یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان فولاد خوزستان بود، اما مثل بسیاری از مسابقات فصل با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

رهبری که بعد از باخت به استقلال سینه سپر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، فولاد نمایش سزاوارانه‌ای در ورزشگاه آزادی داشت، اما روی یک ضربه ایستگاهی دروازه‌‌اش باز شد تا بار دیگر استقلال از همان‌جایی که نقطه قوتش به شمار می‌رود، به گل رسیده باشد و فولاد هم بار دیگر روی ضربات ایستگاهی ضربه بخورد.
قرمزپوشان اهوازی که همواره تیمی مقتدر در فوتبال ایران به‌شمار می‌روند که از نظر ساختارمندی و حرفه‌ای‌گری تنه به تنه سپاهان می‌زند، با این شکست وضعیت بغرنج‌تری پیدا کرد و با قرار گرفتن در رتبه 14 جدول رده‌بندی حالا در سه هفته پایانی باید تمام تلاشش را برای فرار از سقوطی ناباورانه به کار بگیرد.

2021740

در پایان مسابقه بازیکنان فولاد یکی یکی از مقابل خبرنگاران و میکروفون‌های پرتعدادشان گذر کردند، اما ساسان انصاری ایستاد و در حالی که خودش را نماینده بازیکنان معرفی کرد، گفت‌وگویی 5 دقیقه‌ای با خبرنگاران داشت که طی آن به چند نکته مهم اشاره کرد. 

کاپیتان فولاد ضمن عذرخواهی از هواداران فولاد خوزستان به آنها قول داد که بازیکنان تیم تمام تلاش‌شان را به کار می‌گیرند تا در دو بازی آینده کار ماندن تیم تمام شود و در کنار آن از هواداران خواست که در دو بازی آینده کنار بازیکنان باشند و به حمایت از آنها بپردازند.

نکته قابل توجه درباره مصاحبه ساسان جایی بود که او خود را بدترین بازیکن تیم و مقصر شرایط کنونی باشگاه دانست. با این حال چندین مرتبه تاکید داشت که در شرایط نامساعد فعلی فولاد بهترین راه کنار هم ماندن و حمایت هوادارن از تیم است تا با فولاد با حفظ سهمیه بتواند بار دیگر در فصل آینده در قامت یک تیم مدعی ظاهر شود.

2021741

دیدگاه‌ها