کد خبر : 2023133 | 03 خرداد 1403 ساعت 04:18 | 28.9K بازدید | 5 دیدگاه

بعد از زهرا، بهناز هم به فوتبال باز می‌گردد؛

خبر خوش: سلام دوباره یک ستاره به مستطیل سبز

بهناز طاهرخانی، مدافع تیم ملی فوتبال زنان بعد از پشت سر گذاشتن 6 ماه مصدومیت، به زودی آماده بازگشت به مستطیل سبز است.

خبر خوش: سلام دوباره یک ستاره به مستطیل سبز

به گزارش "ورزش سه"، سوم دی ماه سال 1402 بود که یک سانحه وحشتناک تصادف موجب مرگ دلخراش ملیکا محمدی، مدافع 23 ساله تیم ملی فوتبال زنان شد و پیرو همین تصادف، بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی هم دچار مصدومیت شدیدی شدند که به همین علت ادامه فصل را از دست دادند. اما روز گذشته بعد از اعلام لیست تیم ملی برای دو مصاف دوستانه با تیم زنان بلاروس، قرارگیری نام زهرا خواجوی در این لیست موجب شگفتی شد. خواجوی روز گذشته در گفت و گویی مفصل با "ورزش سه" رسما بازگشت دوباره خود به مستطیل سبز را اعلام کرد و در دو دیدار آتی تیم ملی زنان، همراه این تیم خواهد بود.

2024976

اما بهناز طاهرخانی، دیگر سرنشین خودروی تیبا که در این حادثه آسیب جدی از ناحیه گردن و ستون فقرات دیده بود؛ در تازه‌ترین گفت و گوی خود به ما گفت: کادرفنی تیم ملی برای حضور در این اردو با من تماس گرفتند اما واقعیت این است که هنوز صد درصد آماده بازگشت به میادین نیستم پس بهتر است فعلا به ریکاوری بپردازم. این موضوع را بعد از مشورت با پزشکم به کادرفنی تیم ملی اطلاع دادم و فعلا نمی‌توانم در اردوی تیم ملی حاضر شوم.

او ادامه داد: با توجه به اتفاق تلخی که پشت سر گذاشتم؛ الان دیگر باید منطقی‌ترین تصمیم را بگیرم که خدایی نکرده باز هم دچار آسیب نشوم.

2024977

طاهرخانی در خصوص زمان احتمالی بازگشتش به میادین گفت: از نظر روحی و جسمی خیلی خوب هستم. به زودی با انرژی بالا به فوتبال بازمی‌گردم. شاید حداکثر یک ماه تا بازگشت قدرتمندم باقی مانده و خودم هم برای این بازگشت لحظه شماری می‌کنم.

دیدگاه‌ها