کد خبر : 2023137 | 03 خرداد 1403 ساعت 04:00 | 12.4K بازدید | 32 دیدگاه

تحقیقات برای پروژه جذاب شروع شد؛

ماموریت درویش: تیم زنان پرسپولیس در حد قهرمانی!

باشگاه پرسپولیس فعالیت خود برای تشکیل تیم زنان را آغاز کرد.

ماموریت درویش: تیم زنان پرسپولیس در حد قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به زودی قانون تیم‌داری زنان برای باشگاه‌ها را الزام خواهد کرد و تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس و استقلال راهی جز تشکیل تیم زنان نخواهند داشت. درحال حاضر سپاهان، ملوان و پیکان تنها باشگاه‌هایی هستند که هم در لیگ برتر زنان و هم در لیگ برتر مردان تیم‌داری می‌کنند و خیال‌شان بابت دریافت مجوز حرفه‌ای حداقل از این بابت راحت است اما حالا با الزام جدید کمیته مجوز حرفه‌ای، سرخابی‌های پایتخت و دیگر باشگاه‌های مدعی هم به تکاپو می‌افتند.

پیرو همین موضوع، خبرنگار "ورزش سه" به اطلاعاتی دست پیدا کرده است که هم اکنون در باشگاه پرسپولیس، همه مدیران ازجمله رضا درویش مشغول انجام تحقیقات برای راه‌اندازی تیم زنان خود برای فصل آتی هستند. حتی در همین راستا، در ماه‌های گذشته درویش با برخی از بازیکنان و مدیران فوتبال زنان جلساتی هم تشکیل داده و به نظر می‌رسد عزم مدیرعامل کنونی سرخ‌ها برای جاودانه کردن نامش در تاریخ این باشگاه جدی است. بر اساس شنیده‌ها، درویش به دنبال راه‌اندازی یک تیم در حد قهرمانی لیگ برتر زنان است و دختران سرخپوش احتمالا رقیبی جدی برای خاتون بم، قهرمان بلامنازع فوتبال ایران خواهند بود.

در صورتی که درویش بتواند این پروژه مهم را به سرانجام برساند؛ ضمن پیشی گرفتن از رقیب سنتی در این زمینه، یک گام مهم را در تاریخ این باشگاه برداشته و می‌تواند تبدیل به اولین مدیرعاملی شود که تیم زنان پرسپولیس را تشکیل داده است.

دیدگاه‌ها