کد خبر : 2023187 | 03 خرداد 1403 ساعت 08:51 | 22.3K بازدید | 11 دیدگاه

جیمی کرگر:

هندرسون به من بی‌توجهی کرد و به عربستان رفت!

جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید جردن هندرسون را متقاعد کرده است به لیگ عربستان نپیوندد اما ستاره انگلیسی در تصمیمی ناگهانی راهی الاتفاق شده است.

هندرسون به من بی‌توجهی کرد و به عربستان رفت!

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کرگر اشاره کرد که وقتی جردن هندرسون قصد داشت لیورپول را ترک کند، او را متقاعد کرده است که در این تیم بماند اما ناگهان تصمیم دیگری گرفته است.

کاپیتان سابق قرمزها تابستان گذشته به‌طور بحث‌بر‌انگیزی آنفیلد را ترک کرد و با انتقالی ۱۲ میلیون پوندی به الاتفاق با هدایت استیون جرارد پیوست، اما تنها پس از گذشت یک نیم فصل، قرارداد خود را فسخ کرد و در ژانویه به آژاکس پیوست.

پس از تحمل یک دوران دشوار با هر دو باشگاه، این بازیکن ۳۳ ساله در نتیجه از لیست ۳۳ نفره ابتدایی گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد.

2025068

کرگر قبل از بازنشستگی در سال ۲۰۱۳ به مدت دو فصل با هندرسون در آنفیلد بازی کرد. او امروز فاش کرد که قبل از انتقالش به عربستان سعودی با این بازیکن ۳۳ ساله صحبت کرده و  او پذیرفته است که باید در لیورپول بماند.

او ابتدا درباره عدم دعوت از هندرسون به تیم ملی انگلیس گفت: «این یک تصمیم شجاعانه از سوی گرت بود. هواداران در یک مدت طولانی از او می‌خواستند که هندرسون را دعوت نکند.»

کرگر در ادامه در مورد جدایی هندرسون از لیورپول گفت:«من فقط می‌خواهم این را در مورد هندرسون بگویم که وقتی او به عربستان رفت قبل از آن با او صحبت کردم. نظراتم را به او گفتم و او پذیرفت که نظرش را عوض کند. اما درنهایت گفته‌های من را نادیده گرفت و به آنجا رفت.

کمی شبیه انتقال مایکل اوون بود که به رئال مادرید رفت. فکر می‌کنید که اتفاق خوبی قرار است بیفتد. هندرسون کسی است که تقریباً تمام جام‌ها را با لیورپول گرفت اما اکنون مردی فراموش‌شده است. او تصمیم بدی گرفت که به آنجا رفت.»

دیدگاه‌ها